Znaleziono 0 artykułów
18.02.2020

Premierowo na Vogue.pl: Nowa odsłona KOPI

Michalina Murawska

Nadal vintage, ale tym razem mniej odległe, bo z przełomu lat dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych. Założycielka marki KOPI, Natalia Kopiszka inspiracji szuka w latach swojego dzieciństwa. Projektuje wyraziste formy, rzeźbi je w fakturę węża i zachęca, by łączyć je ze sportowymi stylizacjami. Ma też podwójne powody do świętowania. Z premierą nowej kolekcji zbiegają się bowiem drugie urodziny flagowego butiku jej marki.

Zamiast rewolucji – wierność ulubionym formom. Uzupełnionym jednak o nowe detale, techniki i zastosowania. W najnowszej odsłonie swojej marki Natalia Kopiszka nadal inspiruje się stylem vintage. Zamiast jednak szukać natchnienia w babcinej szkatułce, powraca pamięcią do lat 90. i przełomu mileniów. Zachęca, by wyrazistą biżuterię łączyć ze sportowymi stylizacjami, a sesję wizerunkową realizuje wspólnie z Olą Golczyńską przy użyciu zarówno cyfrowego, jak i analogowego aparatu.

W najnowszej odsłonie KOPI dominują kolczyki i nausznice, które można nosić w różnych konfiguracjach. Zyskują nową fakturę – chropowatą jak skóra węża. W kolekcji pojawia się też jednak pierścionek w kształcie obręczy. Do noszenia na palcu, ale też jako element naszyjnika. Całość, jak zwykle w przypadku KOPI, wykonano wyłącznie z materiałów szlachetnych (złota, srebra) oraz mosiądzu.

Zdjęcia: Ola Golczyńska

Modelka : Nicol / Uncover Models

Makijaż: Marta Podbielska 

Stylizacja: Natalia Kopiszka

 

1/6Premierowo na Vogue.pl: Nowa odsłona KOPI

Proszę czekać..
Zamknij