Znaleziono 0 artykułów
09.12.2020

Prezentownik dla miłośniczki klasyki

09.12.2020
(Kolaż: Agata Wojtczak)

Kocha czerń i czerwień, perły i złoto, luksus i ponadczasowość. Wybraliśmy piękne przedmioty, które sprawią przyjemność wyrafinowanej kobiecie. Takiej, która ceni jakość, nie goni za trendami i zawsze pozostaje wierna sobie.

Buty projektu Aminy Muaddi: Red hot

(Fot. materiały prasowe)

Kto powiedział, że miłośniczka klasyki nie może flirtować z nowościami? Buty Rosie Glass projektu ulubienicy Rihanny Aminy Muaddi łączą to, co ponadczasowe – odcień czerwieni, kobiecy detal – kokardkę i fason slingback, z nietypowym materiałem – PCV i charakterystycznym dla założycielki marki odwróconym obcasem. Na święta w kameralnym gronie obdarowana może je założyć do małej czarnej, na sylwestra do smokingu, a potem do prostych dżinsów. Cena: ok. 1200 zł.

Torebka półksiężyc Chylak: Kształt doskonały

(Fot. materiały prasowe)

Zofii Chylak udało się wylansować co najmniej kilka it-bags – prostokątną, kubełek czy shopperki o opływowym kształcie, ale elegantki upodobały sobie szczególnie półksiężyc o fakturze skóry krokodyla. Miłośniczka klasyki doceni jej funkcjonalność. Dzięki trzem paskom – długiemu, krótkiemu i łańcuszkowi – zmienia zastosowanie wraz z potrzebami właścicielki. Cena: 1140 zł.

Szminka Pat McGrath: Kolor miłości

(Fot. materiały prasowe)

Ulubiona makijażystka projektantów mody wie, jak sprawić, żeby kobieta poczuła się wyjątkowo. Nie dość, że odcień jej pomadki Labs Mattetrance Lipstick – Elson – przywodzi na myśl ikony złotej ery kina, to jeszcze opakowanie z sercem jest godne buduaru gwiazdy.

Kolczyki Rosa: Perły i złoto

(Fot. materiały prasowe)

Kolczyki koła należą do najbardziej ponadczasowych form biżuterii, a połączenie złota i pereł to klasyka w najlepszym wydaniu. Bellis Earrings No. 1 polskiej marki Rosa są inspirowane rzeźbiarską formą Constantina Brâncușiego, co widać w ich eterycznej lekkości. Cena: 1200 zł

Płaszcz Patrizia Aryton: Słodki kamel

(Fot. materiały prasowe)

Jeśli miłośniczka klasyki miałaby wybrać jeden jedyny płaszcz, który pozostawiłaby w garderobie, zdecydowałaby się na kamelowy, długi do kolan, uszyty z wełny. Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektorka kreatywna polskiej marki, umiejętnie pogodziła opływowy fason z wyrazistymi detalami – paskiem w talii, wąskimi klapami i dużymi kieszeniami. Powstało ciepłe okrycie, które wydaje się miękkie jak druga skóra. Cena: 1999 zł

Krem – ratunek do twarzy, ciała i włosów Egyptian Miracle Eveline Cosmetics: Sekret Kleopatry

(Fot. materiały prasowe)

Miłośniczka klasyki ceni umiar. Gdy zaufa ulubionej marce, pozostanie jej wierna. Jeśli dobrze się czuje w czerwonej szmince, nie ma zamiaru z niej rezygnować. Raz odkryty produkt, zostanie w jej kosmetyczce na zawsze. Zwłaszcza jeśli jest pięknie opakowany, delikatny i wielofunkcyjny. Krem – ratunek do twarzy, ciała i włosów Egyptian Miracle Eveline Cosmetics działa jednocześnie jak głęboko odżywczy krem, wygładzająca maseczka, krem pod oczy, regenerujący balsam do ust i do rąk oraz silnie naprawcza maska do włosów. Krem pod wpływem ciepła rąk, zamienia się w odżywczy olejek, kompleksowo pielęgnujący twarz, ciało, a także włosy. 100 proc. naturalna formuła zawiera oliwę z oliwek, wosk pszczeli, miód, pyłek pszczeli, propolis, mleczko pszczele, olej słonecznikowy.

Zegarek Longines Spirit: Pionierski model

(Fot. materiały prasowe)

Niemal 100 lat temu legendarni lotnicy – Amelia Earhart, Elinor Smith i Howard Hughes – wzbijali się w przestworza, by spełniać odwieczne marzenie człowieka o lataniu. W podbojach towarzyszyły im zegarki Longines. Dziś marka składa im hołd kolekcją Longines Spirit. Chronometry z kolekcji Longines Spirit, powstałej w hołdzie dla pionierów, łączą cechy, które sprawdziły się podczas pionierskich wypraw, z wymogami nowoczesnego designu. Gwarancje modeli z linii Longines Spirit zostały przez markę wydłużone do pięciu lat. Miłośnika klasyki ucieszy, że może polegać na ponadczasowym pięknie i precyzyjnym mechanizmie tego czasomierza.

Wódka Beluga: Wyrafinowane podniebienie

(Fot. materiały prasowe)

Z bieługi pozyskuje się czarny kawior – jeden z najdroższych na świecie. Równie luksusowa jest wódka Beluga, której nazwa nawiązuje do ryby jako symbol luksusu i prestiżu. Nad jej smakiem pracowali najlepsi eksperci. Dzięki ich doświadczeniu i wiedzy zdobywanej przez długie lata, zachwyci najbardziej wymagające podniebienia. Pochodzi z połączenia najwyższej jakości pszenicy oraz wody artezyjskiej. Zlokalizowana w sercu Syberii gorzelnia Mariinsk Distillery nadaje jej mroźnego charakteru. Koneser doceni też butelkę trunku, która mieni się srebrem i złotem, a jej zwieńczeniem jest ręcznie przyczepiany znak ryby do każdej butelki. W okresie świątecznym Beluga Winter Edition będzie towarzyszyć eleganckim przyjęciom w kameralnym gronie, cena: 169 zł.

Krem Dr Irena Eris Institute Solutions z serii Y-Lifting: Młodość w kremie

(Fot. materiały prasowe)

Nawet miłośniczce klasyki zdarza się eksperymentować z makijażem. Pod żadnym pozorem przypadkowi nie pozostawia jednak pielęgnacji. Sięga po ulubione marki, ceni sprawdzone składy, polega na niezawodnym działaniu. W jej kosmetyczce powinien się znaleźć Lifting modelująco-liftingujący krem na dzień SPF 20 od Dr Ireny Eris, który natychmiast odświeża, ujędrnia i napina skórę. Dzięki kompleksowi Lift Structure odejmuje lat. Pozostałe składniki – organiczny ekstrakt z Centella Asiatica, ekstrakt z czerwonej algi, certyfikowane masło shea, witamina E i olej Monoi – też niwelują oznaki starzenia. Cena: 245 zł/ 50 ml

Płyta winylowa Billie Holiday: Wieczny głos

(Fot. materiały prasowe)

Tegoroczny film dokumentalny „Billie” opowiada o jazzowej diwie, której głos jednocześnie koi i na wskroś przeszywa. Gdy słuchamy go na gramofonie, dostajemy gęsiej skórki. Filmowi towarzyszy płyta z największymi przebojami – „I Loves You, Porgy”, „My Man” czy „I Only Have Eyes For You”.

Perfumy Chanel no. 5: Paris, mon amour

(Fot. materiały prasowe)

Marion Cotillard została ambasadorką słynnego zapachu. Jak każda kolejna gwiazda związana z Chanel odsłania nowe oblicze legendy. W kampanii reklamowej francuska aktorka nosi suknię, którą nosiła sama Coco, a do współczesnych realiów dostosowała ją dyrektorka kreatywna domu mody, Virginie Viard. Chanel no. 5 opiera się czasom. A jest coś niezwykle ekscytującego w noszeniu tych samych perfum, co Marilyn Monroe.

Szlafrok Le Petit Trou: Słodkich snów

(Fot. materiały prasowe)

Jego nazwa – Luxure – mówi wszystko. Czarny szlafrok bieliźnianej marki założonej przez Zuzannę Kuczyńską (sukcesywnie powiększa ofertę o ubrania) jest wykończony strusimi piórami. Łatwo docenić wielofunkcyjność – nocą uwodzi, w ciągu dnia otula, a na wiosennym spacerze zastąpi marynarkę albo lekki płaszcz. Wystarczy poruszyć wyobraźnię, by zobaczyć w nim Marlenę Dietrich. Cena: 990 zł.

Anna Konieczyńska
Vogue Polska
Treść dostępna dla osób pełnoletnich

Czy masz ukończone 18 lub więcej lat?

Proszę czekać..
Zamknij