Znaleziono 0 artykułów
09.08.2021

Redakcja poleca: Gucci, polska moda i tęczowy napój

09.08.2021
(Fot. Materiały prasowe Gucci)

Sięgajmy po napoje orzeźwiające, które służą dobrej sprawie. Nie traćmy czasu na słabe lektury. Kompletując szafę, wspierajmy polskich projektantów. Może dzięki tym kilku świadomym decyzjom świat stanie się odrobinę lepszym miejscem.

Moda: Koszula INOTY

Inoty, cena 699 zł  (Fot. Materiały prasowe)

Młody polski projektant Sebastian Gąsienica-Łuszczek podchodzi do mody świadomie. Z jednej strony dąży do nowoczesnych form dla kobiet i mężczyzn. Z drugiej, sprzeciwiając się nadprodukcji, sięga po niedoceniany surowiec – ubrania vintage. Efekt jest zaskakujący: nasycone barwami koszule pochodzą z przetworzonego materiału, który niewykorzystany, zalegałby na wysypisku. 

Kulinaria: Napój Rainbow4.love

(Fot. Materiały prasowe)

Kupując napój Yerba Mate Rainbow, pomagasz – 50 gr z każdej sprzedanej puszki trafia do funduszu, którego celem jest wspieranie lokalnych organizacji i grup działających na rzecz osób LGBT. Akcji patronuje Kampania Przeciw Homofobii.

Książka: „Dom” Emma Becker, tłum. Magdalena Kamińska-Maurugeon

Wyd. Filtry, cena 39,90 zł (Fot. Materiały prasowe)

Francuska dziennikarka Emma przeprowadza eksperyment – wyjeżdża do Berlina, gdzie prostytucja jest legalna, by zatrudnić się w luksusowym domu publicznym. Przez dwa lata pracuje z kobietami z Polski, Niemiec, czy Bułgarii, przyglądając się ich życiu. Stara się odkryć ich motywacje i, co najważniejsze, dać czytelnikowi wgląd we własny stan ciała i umysłu. Ten głos rzuca nowe światło na pracę seksualną.

Biżuteria: Link to love, Gucci

(Fot. Materiały prasowe)

Ośmiokąt to symbol nieskończoności i figura wpisująca się w estetykę lat 80. XX w. Gucci opiera o tę formę całą kolekcję biżuterii składającej się z bransoletek, kolczyków, naszyjników i pierścionków. Do wyboru mamy elementy z żółtego, białego i różowego złota zdobione geometrycznymi wzorami i wysadzane kamieniami, m.in. diamentami.

Dodatki: Torebka na zamówienie

(Fot. Materiały prasowe)


Krystian Grzeszczak od 2015 r. tworzy markę torebek Fabiola. Każdy produkt może być kustomizowany na każdym etapie powstawania dzięki tłoczonym inicjałom, nietypowemu odcieniowi czy rodzajowi zastosowanej skóry. Może też określić długość i szerokość pasków, albo łańcuszków. Na realizacje indywidualnego zamówienia czeka się 6 tygodni, dla niecierpliwych marka przygotowała 60 modeli torebek dostępnych od ręki (z dostawą do domu w ciągu 48 godzin). Wśród nich na uwagę zasługuje zgrabna Abi ze skóry liczonej w krokodyli wzór, zgrabnie mieszcząca się pod ramieniem, albo Freya w kształcie półksiężyca na szerszym pasku.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij