Znaleziono 0 artykułów
03.10.2022

Redakcja poleca: Wystawa o ciele, kurtka jak kołdra i delikatna pielęgnacja

03.10.2022
Zdjęcie z ywstawy „Holy Body" / Fot. Marcel Borowski, (Fot. Materiały prasowe)

Październik rozpoczynamy odą do ciała. Robimy wszystko, by było mu wygodnie, przytulnie i miło. Zauważamy jego potrzeby, zaczynając od delikatnej pielęgnacji przez ubrania, które są jak druga skóra, kończąc na pięknych wnętrzach, w których chcemy przebywać jak najdłużej.

Uroda: Żel do mycia twarzy Your Relief by Your Kaya

(Fot. Materiały prasowe)

Marka znana z organicznych i naturalnych intymnych środków higienicznych zadebiutowała linią pielęgnacyjną do twarzy, choć każdy, kto potrafi właściwie czytać składy, wie, że i produktami Your Kaya do ciała i miejsc intymnych można bezpiecznie umyć się od stóp do głów. Mając jednak wybór, stawiamy na żel do mycia twarzy z wąkrotą azjatycką Your Relief. Obiecana ulga przychodzi od razu dzięki bardzo delikatnej i praktycznie bezzapachowej formule produktu. Kosmetykiem można bezpiecznie „wymasować” tusz z rzęs, a po zmyciu nie doświadczyć nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia skóry czy pieczenia oczu.

Design: Talerz Majolika Nieborów

(Fot. Materiały prasowe)

Poczuć się we własnych czterech ścianach co najmniej jak cesarzowa Sisi w pałacu, a jednak nie zatracić współczesnego stylu? To prawie definicja porcelany Majolika Nieborów, która łączy historyczny rodowód ze współczesnym sznytem. Potrafi też interpretować przeszłość z przymrużeniem oka, czego dowodem jest nasz ulubiony talerz – w końcu arystokracji częściej niż nam zdarzało się mieć muchy w nosie.

Sport: Biustonosz Triumph Flex Smart

(Fot. Materiały prasowe)

Bielizna jak druga skóra to taka, która daje poczucie niemal nagości. Nie tylko idealnie stapia się z ciałem dzięki bezszwowemu szyciu, ale także dostosowuje do anatomii i mobilności ciała. Właśnie taką stworzył Triumph w nowej linii Flex Smart. Zabudowany, miękki biustonosz świetnie sprawdzi się podczas treningu, na który można iść prosto z zajęć lub pracy. Po ćwiczeniach można go bez problemu zwinąć nawet do wyjściowej torebki i udać się na wieczorne spotkanie, bo model posiada specjalne miseczki odporne na zagniecenia. Docenią go kobiety żyjące w maksymalnie podkręconym tempie. 

Moda: Kurtka Down Puffer adidas Originals

(Fot. Materiały prasowe)

Szukając idealnej kurtki na jesienno-zimowy sezon, którą założymy w pierwszych dniach października, a zdejmiemy w okolicach marca przyszłego roku, trafiamy do świata niebieskiego niczym z teledysku do piosenki „Blue” Eiffel 65. To zasługa kolekcji Blue Version adidas Originals i kurtki Down Puffer, która została wykonana z materiału ripstop pochodzącego z recyklingu. Zapinana na zamek oraz plisę z rzepami, choć sprawia wrażenie masywnej, jest lekka jak chmurka – wypełniona kaczym pierzem i puchem w proporcjach 80/20. To kurtka-kołderka, w której chce się zapaść w zimowy sen.

Wystawa: „Holy Body”

Fot. Marcel Borowski, (Fot. Materiały prasowe)

Na ciało w roli głównej założycielka Bless Me Institute i urodowej marki o tej samej nazwie, Aneta Kolendo-Borowska, postawiła już dawno, tworząc kosmetyki, które szczególnie dbają o skórę (np. otulające i rozpieszczające Masło Regenerujące Holy Body). Teraz umieszcza je w centrum nowego projektu, sesji zdjęciowej „Holy Body” w wykonaniu jej syna, fotografa i autora zdjęć do wielu znanych teledysków, Marcela Borowskiego. Wystawa prac odbędzie się w Bless Me Institute przy Lwowskiej 3 w Warszawie, a następnie będzie podróżować po Polsce. Odczytywać ją należy z Manifestem Holy Body, który mówi o uważności w dbaniu o siebie.

Nowe miejsce: Butik LEBRAND

(Fot. Materiały prasowe)

Stacjonarny butik jednej z naszych ulubionych polskich marek wrócił na prestiżowe warszawskie ulice Mokotowska i Koszykowa (wcześniej mieścił się w Domu Handlowym Mysia 3). Urządzając nową przestrzeń, Paulina Pyszkiewicz, dyrektor kreatywna LEBRAND, postanowiła w nią zbyt mocno nie ingerować, dopasowując nowy wystrój do zastanych elementów, np. położonego lastryko. Razem z architektką wnętrz Pauliną Dziedzic wypełniła butik dodatkami w stonowanych odcieniach ziemi – bieli, beżu, brązu i czerni. Klasyczna kolekcja marki, która pojawiła się na wieszakach, idealnie dopełnia wrażenie.

 

 

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij