Znaleziono 0 artykułów
28.10.2022
Artykuł partnerski

Zaczarowany las mody

28.10.2022
Fot. Materiały prasowe

Karolina Ościk Alama, Aleksandra Grzymska i Agnieszka Jelonek wystąpiły w tajemniczej sesji autorstwa Adriana Obręczarka. W zaczarowanym lesie pozują z torebkami z kolekcji włoskiej marki Coccinelle na sezon jesień-zima 2022 roku. 

Karolina Ościk Alama, Aleksandra Grzymska oraz Agnieszka Jelonek to jedne z najbardziej stylowych dziewczyn w sieci. Cajmel od lat konsekwentnie buduje wizerunek oparty na trzech filarach: prostocie, vintage i jakości. Zwraca uwagę na stonowane barwy, luksusowe materiały i pieczołowicie wykonane detale. Alexiiteresa reprezentuje styl pokolenia TikToka – eklektyczny, odważny, zmienny. Jednego dnia pokazuje się w looku w klimacie Y2K, by następnego zachwycić stylizacją jak z męskiej szafy z lat 90. minionego wieku. Jelonek to natomiast mistrzyni proporcji – czasami każdy element jej zestawu jest oversize’owy, innym razem zmysłowo odsłania ciało.

Trzy influencerki spotkały się w drewnianym domu w podwarszawskich Uwielinach na wyjątkowy wieczór z winem, plotkami i modą. Ale najpierw fotograf Adrian Obręczarek, który ostatnio współpracował, m.in. z „The New York Times Style Magazine”, a specjalizuje się w portretach, które łączą autentyczność z nutką magii, zabrał je na wycieczkę. W zaczarowanym lesie urzekły je soczyste barwy, światło zachodzącego słońca, cienie kładzione przez drzewa. Każda z dziewczyn wybrała swój zestaw idealny na jesień – Cajmel pokazała się w odcieniach caffè latte, karmelu i piasku, obie influencerki wybrały rzeczy pożyczone z męskiej szafy, detale boho i ubrania zgodne z trendem na powrót do natury.

Równoprawnymi bohaterkami sesji stały się torebki Coccinelle. It-bags jesieni 2022 r. uzupełniały stylizacje influencerek, a jednocześnie wpisywały się w tajemniczy klimat sesji. Zdjęcia Obręczarka nawiązywały do kampanii włoskiej marki pod hasłem „Into the Woods”, która zabiera nas do świata baśni – odrobinę złowieszczych, tych, które wszyscy pamiętamy z dzieciństwa, takich, które mogą toczyć się tylko w lesie. Nieodgadnione zakamarki, bujna natura, wielobarwne rośliny żyjące ze sobą w harmonii. Do wielowymiarowej przyrody nawiązują nowe modele torebek.

Magie dostępna w trzech rozmiarach i siedmiu kolorach – od łagodnego beżu po intensywną magentę – wyróżnia się odważnym kształtem siodła, dwoma paskami – długim i krótkim, oraz elegancką klamrą. Ophelie to natomiast torebka na łańcuszku, ale przeznaczona nie tylko na wieczór, zdobiona charakterystycznymi marszczeniami. Alegoria nawiązuje do stylu retro. Romantyczna torebka do noszenia przez ramię zwraca uwagę dużą klamerką. Nowoczesny sznyt ma natomiast Zelda – asymetryczna hobo bag o sztywnej formie. Mniejszy rozmiar ma listonoszka Cosima z subtelną, złotą klamerką. Klasyka to Christy, czyli torebka z klapką, a awangardę reprezentuje Forest, czyli żakardowa shopperka we wzór jak z arrasu. Która okaże się prawdziwą it-bag tego sezonu? To już zależy od wyboru. Bo Coccinelle to marka, która myśli o potrzebach różnych kobiet – pragmatycznych i ekstrawaganckich. Takich, które bez obaw wkraczają do zaczarowanego lasu, i takich, które muszą sobie dopiero przypomnieć, jak w dzieciństwie marzyły, by poznać sekrety natury. 

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij