Znaleziono 0 artykułów
21.09.2022
Artykuł partnerski

Intymne spotkania marki Reserved

21.09.2022
Fot. Materiały prasowe

Inspirująca seria podcastów, której patronuje Reserved, to niejedyna platforma, jakiej marka używa do budowania społeczności i dzielenia się wiedzą. Intensywnie działa też zamknięta facebookowa grupa dla dziewczyn. W „Dla każdej z nas” można się zarówno czegoś nauczyć, jak i dostać wsparcie, a przede wszystkim zyskać przekonanie, że z naszymi rozterkami, dylematami i pytaniami nie jesteśmy same.

Intymna atmosfera, zaufanie, dobra komunikacja, ekspertki w roli moderatorek i głębokie dyskusje na poważne tematy – tak pokrótce można scharakteryzować grupę „Dla każdej z nas”. Co miesiąc marka zmienia temat przewodni, wokół którego dyskusję prowadzi blisko 14 tys. użytkowniczek. Choć to bardzo dużo, dzięki jasnemu regulaminowi udaje się zachować w grupie atmosferę wsparcia i szacunku. To platforma pomocowo-edukacyjna – można się tu czegoś nauczyć i dostać wsparcie – a także forma komunikacji, w której nie ma miejsca na budowanie poczucia wyższości i dystansu. Tu wszyscy są równi. Dodatkowe benefity dla członkiń to cotygodniowa joga z Magdą Janik i medytacja z Marią Prokop. Dziewczyny są świetnymi towarzyszkami w poszukiwaniu drogi do życiowego balansu.

Graf. Mary Zaleska

Wrzesień marka poświęca rozwojowi. Na grupie pojawią się tematy związane z szeroko pojętą edukacją – nie tylko z jej zewnętrznym systemem, lecz także samodzielnym poszukiwaniem nowych inspiracji i ścieżek do budowania kompetencji w różnych obszarach – od umiejętności zawodowych po te społeczne i emocjonalne. Pojawią się również praktyczne informacje o tym, jak wygląda szkolnictwo w różnych miejscach świata, i filozoficzne rozważania o tym, czym właściwie jest wiedza, dlaczego jej potrzebujemy i jakie może przybierać formy – od korzyści z czytania poradników po zawody przyszłości. W grupie można nie tylko poczytać, ale przede wszystkim podyskutować z ekspertami i podzielić się własnym doświadczeniem. To wartość sama w sobie.

Przedłużeniem tematu podejmowanego w mediach społecznościowych jest miesięczna współpraca Reserved z warszawskim studiem jogi Yoga Beat. Od 7 do 27 września w pięknym budynku na ulicy Kieleckiej na warszawskim Mokotowie stanie specjalna strefa marki. W niej odbywać się będą dyskusje i warsztaty. Członkinie grupy mogą już dziś zapisać się na spotkanie z Magdą Mołek i Joanną Keszką, wziąć udział w warsztatach dotyczących jogi i rozwoju osobistego, prowadzenia biznesu, szukania drogi zawodowej w branży kreatywnej i rozwoju seksualności poprzez edukację.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Rozmawiać będą ekspertki. Wiele z nich to moderatorki, ambasadorki i użytkowniczki grupy „Dla każdej z nas”. W spotkaniach wezmą udział restauratorka Justyna Kosmala, szefowa agencji Słucham Marta Niemira, założycielka Nailed It Olga Urbowicz, dziennikarka i youtuberka Magda Mołek, autorka książek i dziennikarka Joanna Keszka, joginki Natalia Erdmann i Magdalena Janik oraz sexcoachka i jedna z ulubionych podcasterek Polek Marta Niedźwiecka. Jeden z paneli odbędzie się pod patronatem „Vogue Polska” – o tym, jak szukać miejsca w branży mody, z analityczką trendów Julią Strużycką oraz projektantką Natalią Kopiszką porozmawia dziennikarka Kamila Wagner.

W październiku temat dyskusji płynnie przejdzie w sferę kariery i pieniędzy. Użytkowniczki już na wejściu zgłaszają kwestie, o których chciałyby rozmawiać na łamach grupy „Dla każdej z nas”. Chętne osoby muszą wypełnić krótki formularz i zapoznać się z regulaminem społeczności. Najlepiej dokładnie, bo naruszenie którejkolwiek z konsensualnie przyjętych zasad może skutkować natychmiastowym usunięciem z grupy. Ważne: tu nie są akceptowane żadne formy agresji.

Graf. Mary Zaleska

Reserved wpisuje się w światowy trend budowania przez firmy głębszych więzi w ramach tworzenia społeczności marki. Cała rzecz dzieje się w internecie, ale wychodzi też do świata realnego. Prawdziwe, bliskie spotkania mają cementować i pogłębiać wirtualny kontakt. Marka niezwykle sprawnie wykorzystuje wiele kanałów komunikacji i oczywiście ma z tego profity. Jej pracowniczki same są członkiniami „Dla każdej z nas”, słuchaczkami podcastów pod flagą Reserved. Korzystają osobiście. A biznesowo? Marka dzięki takim platformom wchodzi w bliższy dialog z klientkami. Może je wspierać i wzmacniać, ale także próbować lepiej rozumieć ich pragnienia, frustracje i potrzeby. To z kolei pozwala lepiej planować strategie biznesowe i projektowe. Z pożytkiem dla wszystkich – my dzięki temu dostajemy lepiej dopasowane produkty, a świat – lepsze kolekcje i edukację, która – jak dowiecie się z postów w zamkniętej grupie – jest tym, czego bezwzględnie wszystkie potrzebujemy.

Kamila Wagner
Proszę czekać..
Zamknij