Znaleziono 0 artykułów
07.12.2020

Świąteczna kampania Tommy’ego Hilfigera

Redakcja Vogue.pl

Te święta będą inne niż wszystkie. Otwórzmy się na bliskich, inspirujmy do lepszego życia, twórzmy nowe tradycje. Kampania marki Tommy Hilfiger na tegoroczną gwiazdkę pokazuje osobowości z rozmaitych środowisk, różnego pochodzenia, wieku i tożsamości płciowej.

Marka Tommy Hilfiger słynie z zachwytu nad różnorodnością, szacunku dla inności i otwartości na nowe trendy. Jednocześnie wszystkie jej kolekcje pozostają zgodne z bezpretensjonalnym, casualowym i sportowym duchem. Dominują odcienie bieli, czerwieni i granatu, fasony jak z college’u i materiały wysokiej jakości. Najnowsza kolekcja świąteczna obejmuje ubrania na kameralne przyjęcia – kobiece sukienki dla niej, garnitury dla niego i koszule dla dzieci, oraz rzeczy, które w 2020 roku sprawdziły się w domu – miękkie swetry, wygodny loungewear i dodatki, które czynią każdą stylizację wyjątkową.

Do udziału w kampanii zaproszono wyjątkowe osobowości z różnych stron świata. Każdego sportretowano w jego ulubionym miejscu. Candace Reels to feministka i założycielka inicjatywy Female Collective. W Los Angeles sfotografowali ją Sarah Barlow i Stephen Schofield – duet znany jako Lowfield. Renée Stewart jest tancerką, instruktorką jogi i medytacji. Została sportretowana w Londynie przez Deana Martindale’a. Adam Kenworthy to szef kuchni, zwolennik mindfulness i działacz na rzecz zrównoważonego rozwoju. Duet Lowfield uwiecznił go w Nowym Jorku. Ty Ogunkoya, Billie Brown i Tayo Ogunkoya – przedsiębiorca oraz model, vloggerka i ich dwuletni synek – rodzina idealna. Zdjęcia powstały w brytyjskim Kent, a ich autorem jest Dean Martindale.

1/45Zobacz świąteczną kampanię Tommy’ego Hilfigera


Proszę czekać..
Zamknij