Znaleziono 0 artykułów
08.11.2018

Trzecia odsłona Re.Design

08.11.2018
Kampania kolekcji Reserved Re.Design03 (Fot. Materiały prasowe)

Welur, sztruks i dżins. Podróżując przez dekady stylu, polska marka Reserved po raz trzeci prezentuje kapsułową kolekcję Re.Design. Jakość łączy się w niej z bezkompromisowym designem inspirowanym kulturą Europy Środkowej i Wschodniej.

Kampania kolekcji Reserved Re.Design03 (Fot. Materiały prasowe)

Od kiedy Demna Gvasalia stanął na czele domu mody Balenciaga, a marka Vetements, której twórczość inspirowana jest kiczowatą modą lat 90. Europy Wschodniej stała się kultowa,  gruzińscy projektanci są jednymi z najgorętszych twórców mody. Ten ekscytujący kraj, leżący na styku Europy i Azji, w którym elementy kultury Starego Kontynentu przeplatają się płynnie z wpływami Orientu, tworzy unikatową mieszankę. Próżno podobnej szukać gdzie indziej. I to właśnie górzyste krajobrazy stolicy Gruzji Reserved wybrało na tło swojej najnowszej kampanii promującej odsłonę trzeciej kolekcji Re.Design.

Kampania kolekcji Reserved Re.Design03 (Fot. Materiały prasowe)

Tym razem za zdjęcia odpowiadał Bartek Wieczorek, a przed jego obiektywem stanęła hinduska supermodelka Bhumika Arora (towarzyszy jej Piero Mendez). 30-latka pojawiała się już na wybiegach największych domów mody, takich jak Chanel, Hermès czy Missoni. Stylizacji po raz trzeci podjęła się Ewelina Gralak, polska stylistka, którą portal Vogue.com zaliczył do grona najbardziej utalentowanych młodych ludzi w branży. 

Kampania kolekcji Reserved Re.Design03 / (Fot. Materiały prasowe)

W pierwszej kolekcji marka zaproponowała nam powrót do lat 80. i 90., oferując ortalionowe bluzy, puchówki w metalicznym odcieniu czy oversize’owe swetry z napisami. Druga odsłona Re.Design przeniosła nas natomiast w świat inspiracji modernizmem i dzieł takich artystów jak Katarzyna Kobro czy Władysław Strzemiński. 

Najnowsza propozycja marki jest skierowana do wszystkich, którzy szukają nowych doświadczeń i chcą odkrywać nowe obszary nie tylko w życiu codziennym, ale także w modzie. W tej kolekcji styl wielkomiejskiej ulicy miesza się z tradycyjnym rzemiosłem, wzornictwem i sztuką Europy Wschodniej. Re.Design03 czerpie więc z rękodzieła, wzorów tkanin i dywanów, wytwarzanych przez lokalnych artystów. Co więcej, by określić paletę kolorystyczną kolekcji, marka sięgnęła do twórczości XIX-wiecznych prymitywistów, takich jak Niko Pirosmani. Powstała kolekcja na bazie ciepłego beżu i brązu, głębokiej zieleni oraz granatu, złocistej żółci, bieli oraz burgundu i ceglanej czerwieni.

Kampania kolekcji Reserved Re.Design03 (Fot. Materiały prasowe)
Kampania kolekcji Reserved Re.Design03 (Fot. Materiały prasowe)

Klasyka przeplata się więc tutaj ze streetwearem – dżinsami i bluzami. Welurowa sukienka, dżinsowy kombinezon, a także dzwony przywołują na myśl lata 70. Na uwagę zasługują także płaszcz o fasonie trencza, krótki, dopasowany do sylwetki kożuch oraz biała puchówka, którą w tym sezonie najchętniej nosimy warstwowo ze swetrem i romantyczną, kobiecą sukienką w etniczny print. Marka proponuje także modną w tym sezonie pelerynę, koszule z przedłużonym mankietem, detale w postaci ściągaczy przy bluzkach, bluzach i sukienkach, a także asymetryczne cięcia. Hitem będą torebki zapinane w pasie, wykonane z tej samej tkaniny, co płaszcz, który znajdziemy także w wersji cropped.

Panowie w kolekcji Re.Design03 zachwycą się z kolei ovewrsize’owymi płaszczami w kolorze czerni i carmelu oraz casualowym, dwurzędowym garniturem. Marka nie zapomniała także o dodatkach męskich, poświęcając dużo uwagi szalom, które w tym sezonie są obowiązkowo długie i szerokie, ozdobione, tak jak bluzy, napisem „jesień-zima”.

Kampania kolekcji Reserved Re.Design03 (Fot. Materiały prasowe)

 

Katarzyna Pietrewicz
Proszę czekać..
Zamknij