Znaleziono 0 artykułów
05.10.2022

Stylowy powrót do biura

05.10.2022
Fot. Materiały prasowe

Skończyły się czasy, w których biurowy dress code był synonimem sztywnego i pozbawionego osobowości uniformu. Zmiany w pragnieniach odbiorców coraz częściej znajdują odbicie w kolekcjach słynących z formalnych projektów marek. Na nowe odsłony eleganckich fasonów stawia w tym sezonie także Vistula. Marka prezentuje trzeci rozdział kampanii, w której przechodzi metamorfozę razem z klientem.

Elegancko, lecz nie sztywno. Klasycznie, ale i wygodnie. Formalnie, choć z dużym polem do stylizacyjnej zabawy detalem lub dodatkami. Nowa kolekcja Vistuli przypieczętowuje metamorfozę marki, w której największy nacisk kładzie się na zmieniające się upodobania klientów i nowoczesne oblicze biura, które przestaje być kojarzone wyłącznie z korporacyjnym środowiskiem, a coraz częściej oznacza pracę w domowych warunkach.

Fot. Materiały prasowe

Oprócz klasycznych garniturów w męskich i damskich odsłonach, w nowej kolekcji pojawia się więc sporo koszul, które nosić można zarówno w połączeniu z marynarką, jak i solo, a także swetrów – z golfem, w serek, z okrągłym dekoltem. Warto docenić dużą różnorodność fasonów – spodnie raz mają krój cygaretek, a kiedy indziej prostą nogawkę, marynarki bywają dopasowane albo o nieco oversize’owej formie. Zwieńczeniem damskiej odsłony jest płaszcz o szlafrokowym fasonie zaprojektowany tak, by zdawał egzamin podczas zabieganego dnia wypełnionego biznesowymi spotkaniami oraz weekendowych aktywności.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij