Znaleziono 0 artykułów
08.03.2019
Artykuł partnerski

„Vogue Polska” zaprasza na #MangoFashionTalks

08.03.2019
Kampania #MangoNewVoices (Fot. materiały prasowe)

Chcesz wiedzieć więcej o trendach, świadomie budować swój styl i zbliżyć się do świata wielkiej mody? W ramach programu „Style Together” marka Mango we współpracy z „Vogue Polska” zaprasza na spotkanie ze stylistką magazynu, Karoliną Gruszecką. Zdobądź wejściówkę już teraz! 

Mango we współpracy z „Vogue Polska” postanowiło zdekodować sezonowe trendy, odpowiedzieć na pytanie, co będziemy nosić w tym sezonie, ale też szerzej, zastanowić się nad tym, w jaki sposób budujemy osobisty styl, jak przekłada się na naszą osobowość i w jaki sposób dzięki modzie jesteśmy postrzegani.

Podczas dwóch spotkań  #MangoFashionTalks czytelnicy „Vogue Polska” będą mogli porozmawiać o tym, jak na modę wpływają nowoczesne technologie, kto dziś dyktuje trendy i którzy projektanci mają największy wpływ na to, co nosi ulica. Analizując detale kolekcji Mango na sezon wiosna-lato 2019, a także sięgając po zdjęcia street style'u, influencerów i propozycji domów mody, uczestnicy warsztatów będą mogli przekonać się o aktualnej sytuacji świata mody. I, co więcej, przełożyć zdobytą wiedzę na własne doświadczenie.

Warsztaty obejmują bowiem spotkanie z ekspertem. Stylistka „Vogue Polska”, Karolina Gruszecka pomoże uczestnikom #MangoFashionTalks nie tylko w zrozumieniu aktualnych tendencji, ale także kreowaniu własnego stylu. Gruszecka nie tylko realizuje spektakularne sesje zdjęciowe dla magazynu, ale także w perfekcyjny sposób buduje swój personalny styl. Połączeniu osiągnięć zawodowych, pasji i osobowości zawdzięcza status influencerki, którą na Instagramie obserwuje ponad 43 tysiące fanów. 

Jeśli chcesz spotkać się z Karoliną, poznać bliżej kolekcję Mango oraz zabłysnąć stylem, wypełnij poniższy formularz.

By zdobyć podwójną wejściówkę #MangoFashionTalks w Warszawie  (wcześniej takie spotkania były realizowane m.in. w Madrycie, Barcelonie i Walencji we współpracy z hiszpańską edycją „Vogue'a”), odpowiedz na pytanie:

Czym jest dla Ciebie moda?

Miejsca na #MangoFashionTalks są ograniczone. Jury „Vogue Polska” wybierze najlepsze odpowiedzi, by wyłonić uczestników warsztatu. Ze zwycięzcami skontaktujemy się mailowo. Uwaga: cztery najbardziej kreatywne osoby będą miały także niepowtarzalną szansę na indywidualne konsultacje. Karolina Gruszecka doradzi im, jak wybierać trendy zgodne z ich osobowością, jak wyróżnić się stylem i jak zabłysnąć na Instagramie. 

Regulamin konkursu

Warsztaty odbędą się 27 marca w godzinach 15:00 i 18:00 oraz 28 marca o 15:00 i o 18:00 w sklepie Mango Wars Sawa Junior w Warszawie.

Kampania reklamowa kolekcji Mango na sezon wiosna-lato 2019 została zrealizowana pod hasłem #MangoNewVoices. Modele i modelki, którzy wzięli udział w sesji Alasdaira McLellana, nie ograniczają się do pracy na wybiegach i przed obiektywem. Równolegle z karierą w branży mody rozwijają swoje własne biznesy, tworzą sztukę, podejmują działalność społeczną. To nowe pokolenie artystów i aktywistów ma szansę zmienić świat. „Let’s build the future, together” – mówią Adwoa Aboah, Luna Bijl czy Sasha Piwowarowa. 

Kampania Mango (Fot. materiały prasowe)

Moda jest dla bohaterów kampanii Mango jednym ze sposobów ekspresji. Sięgają po motywy retro, składając hołd historii ubioru, ale wybierają nowoczesne, często ekologiczne, materiały, żeby spojrzeć w przyszłość. Łączą klasyczną bazę z awangardowymi dodatkami, stonowaną paletę kolorów przełamują mocnymi wzorami, np. tie-dye.  

Kampania Mango (Fot. materiały prasowe)

Marka Mango jest świadoma tego, że podejście do mody bardzo się w ostatnim czasie zmieniło. Chociaż wciąż można wyodrębnić sezonowe trendy, mieszają się one z tym, co ponadczasowe, a indywidualny styl buduje się w oparciu o własną estetykę oraz liczne inspiracje – influencerami, ikonami stylu, popkulturą.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij