Znaleziono 0 artykułów
26.11.2020
Artykuł partnerski

Wolne duchy

26.11.2020
Dua Lipa (Fot. materiały prasowe)

Kultowy zapach Black Opium, którego twarzą jest nowa Kobieta-Kot, piękna i przebojowa aktorka Zoë Kravitz, pozwala się wyróżnić, nowe perfumy Libre z nieustraszoną wokalistką Duą Lipą jako ambasadorką niosą powiew wolności, a męskie Y związane z Lennym Kravitzem udowadniają, że nie ma rzeczy niemożliwych. Zapachy YSL są jak osobowości, które je noszą – nieposkromione, wielowymiarowe i zmysłowe.

Dua Lipa i Libre: Kobiety ustalają zasady

Dua Lipa (Fot. materiały prasowe)

Nareszcie żyjemy według własnych reguł – mówi Dua Lipa, ambasadorka nowego zapachu YSL Libre. Wokalistka za debiut w 2018 roku otrzymała pięć nominacji do Brit Awards. Na Instagramie obserwuje ją ponad 50 mln fanów. Utwór „One Kiss” nagrany z Calvinem Harrisem dwa lata temu był najlepiej sprzedającym się singlem w Wielkiej Brytanii, manifest feministyczny „New Rules” ma ponad dwa miliardy wyświetleń na YouTubie, a tegoroczna płyta „Future Nostalgia” powalczy o pięć statuetek Grammy 2021. Urodzona w Londynie, a wychowana w Kosowie piosenkarka jest głosem nowego pokolenia. – Mój tata jest muzykiem. Ja też śpiewałam całe życie. Najpierw słuchałam rocka, potem hip hopu. W podstawówce zapytana o to, co chciałabym robić w przyszłości, odpowiedziałam bez wahania: śpiewać – mówi. – Na scenie czuję połączenie adrenaliny i stresu, jakbym zakochała się po raz pierwszy. Nie wiem, co się stanie, obawiam się pierwszego kroku, ale mam przeczucie, że wydarzy się coś niezwykłego – dodaje. Podziwia Pink, Nelly Furtado, Alicia Keys, gwiazdy, które niezależnie od okoliczności pozostały wierne sobie. – Pasja czyni mnie niezwyciężoną – twierdzi Dua Lipa, podkreślając, że hasło zapachu Libre – tout terriblement –oznacza dla niej przyzwolenie na nieograniczoną niczym kreatywność. – Pozwólmy sobie na pełnię życia! – deklaruje artystka.

(Fot. Rene Habermacher)

Dla kobiet takich jak ona, nieustraszonych marzycielek, bohaterek własnych opowieści, nieokiełznanych żywiołów, powstało Libre. –  Kocham ten zapach! Nie dzielę perfum na dziennie i wieczorowe, przywiązuję się do jednego – mówi ambasadorka nowych perfum YSL. W Libre kryje się dla niej płynność – są w nim nuty lżejsze, ale i mocniejsze, kojarzone z męskimi zapachami.

W modzie przyzwolenie na to, by kobiety ubierały się tak, jak chcą – w garnitur czy sukienkę – dał im Yves Saint Laurent. Paryski mistrz dokonał rewolucji. – Wyzwoliłem kobiety, uzyskały dostęp do świata, który kiedyś był dla nich zamknięty – mówił. – Wolność to luksus po latach walki o emancypację – wtóruje mu Dua Lipa.

Zestaw świąteczny (Fot. materiały prasowe)

Wyzwolony Libre oparty jest właśnie na dwoistości. Kwiaty, które stały się jego bazą, zakwitły we Francji i w Maroku, pracowali nad nim olfaktoryczni alchemicy z Paryża i Nowego Jorku, stoją za nim kobieta – Anne Flipo (chętnie nosząca garnitury YSL) i mężczyzna – Carlos Benaïm, urodzony w ukochanym przez mistrza Saint Laurent Maroku. Libre poświęcili siedem lat pracy. Do kobiecych kwiatów dodali woń fougère, jedną z najstarszych olfaktorycznych rodzin perfum. Wykorzystano też ukochany aromat Flipo – kwiat pomarańczy, od którego zaczęła się jej przygoda z perfumami. Przeplata się z nim lawenda z Prowansji – Diva Lavender – stosowana najczęściej w męskich zapachach. Dodano do mikstury także Lavandin, czyli najczystszą esencję z dwóch rodzajów lawendy i wanilię burbońską.

Flakon tak jak zapach łączy tradycję YSL z wyzwaniami współczesności. Cassandre, jeden z najsłynniejszych grafików XX wieku, stworzył dla Saint Laurent logo. Teraz splecione litery YSL poddano nowej interpretacji.

Całości dopełnia kampania z udziałem Dua Lipy. W filmie reżysera Nabila Elderkina (współpracował z Kanye Westem, Frankiem Oceanem i Bon Iver) gra buntowniczkę, kobietę, która sama ustanawia reguły, nigdy nie idzie na kompromisy.

To właśnie kobieta YSL.

Zoë Kravitz i Black Opium: Yin i yang

(Fot. materiały prasowe)

W 1977 roku narodził się Opium, jeden z najważniejszych zapachów XX wieku – orientalny, seksowny, zniewalający. W 2014 roku pojawiło się jego nowe wcielenie – Black Opium. – Ten zapach to już klasyk. YSL sprzedaje styl życia, pewność siebie, ducha przygody – tłumaczy Zoë Kravitz, która od dwóch lat jest ambasadorką marki. W kampanii Black Opium przeżywa nocną przygodę. Nie wie, czego się spodziewać. Wszystko jest nieznane, ale dzięki temu elektryzujące. Zdjęcia powstawały na dachach w Japonii i Tajlandii.

(Fot. Elodie Daguin)

W zapachu udało się oddać równowagę między kobiecością a męskością. Ma androgyniczny vibe, który kocham. Zawsze byłam bardzo kapryśna przy wyborze zapachów. Ten pachnie ziemią, kawą, jaśminem i wanilią – to uzależniające – mówi Kravitz. Gdy została twarzą YSL, zdobyła widzów rolą Bonnie w „Wielkich kłamstewkach” – serialu o kobiecej przyjaźni. Od tego czasu jej kariera rozwija się w ekspresowym tempie – zagrała główną rolę właścicielki sklepu z płytami, która poszukuje miłości w Nowym Jorku, w serialu „High Fidelity” na podstawie powieści Nicka Hornby’ego. Ostatnio widziano ją na planie nowego „Batmana”, gdzie u boku Mrocznego Rycerza – Roberta Pattinsona – przeobraża się w stylową Selinę Kyle, czyli Kobietę-Kota.

Zestaw świąteczny (Fot. materiały prasowe)

Lenny Kravitz i Y: Wszystko jest możliwe

(Fot. materiały prasowe)

Idąc w ślady mojej córki, Zoë dołączyłem do grona ambasadorów YSL – mówił jeden z najważniejszych współczesnych muzyków. Od debiutanckiego „Let Love Rule” z 1989 roku wydał kolejne 10 płyt i sprzedał je w 40 mln kopii. Teraz sięga w przeszłość, wydając wspomnienia o takim samym tytule jak pierwszy album. Wkrótce ma ukazać się także nowy krążek muzyka.

Zestaw świąteczny (Fot. materiały prasowe)

Jego związek z YSL jest „organiczny”. – Zawsze byłem fanem estetyki marki. To bardzo naturalna współpraca – mówi ambasador Y. Twórcy zapachu stawiają pytanie retoryczne „Why not?”. Wszystko jest możliwe, nie ma ograniczeń, warto zaryzykować. – Y ma intensywność, głębię, osobowość. Na początku jest świeży, potem pełen bogactwa – mówi Lenny, dla którego perfumy są kluczowe. Poza tym jego rytuały self-care są minimalistyczne – organiczne jedzenie, sport, naturalne kosmetyki.

W kampanii nakręconej przez Antona Corbijna (zdjęcia robił David Sims) Lenny powraca do czasów młodości. Film pokazuje gwiazdę, który przed wejściem na scenę wspomina siebie z przeszłości – zakochanego w muzyce chłopaka. – Z Antonem pracowałem przy drugim albumie „Mama Said”. Miałem do niego pełne zaufanie. Z Davidem wcześniej się nie spotkałem na planie, ale podobało mi się światło na jego fotografiach – mówi Lenny.

Muzyka to moja oaza, mój cały świat.Wciąż jestem w niej zakochany – mówi muzyk. Punktem zwrotnym w jego karierze był singiel „Are You Gonna Go My Way” z 1993 roku. – Ta piosenka w ogóle się nie zestarzała się. To piękny dar, od którego wszystko się zmieniło. Muzyka mnie budzi, muzyka sprawia, że czuję, że żyję – tłumaczy. Alternatywny rockman zaczął zapełniać stadiony, miał wystąpić w tym roku w Polsce. Trasa koncertowa nosi tytuł „Here To Love” od jednej z piosenek z „Raise Vibration” z 2018 roku. – Jeśli kochasz, osiągnąłeś sukces – mówi Kravitz.

Wszystkie zapachy są do końca listopada dostępne w promocyjnej cenie, taniej o 30 proc., w drogeriach Sephora i na Sephora.pl. Uwodzicielskie perfumy to najlepszy pomysł na prezent.

A jeśli chcesz zrobić bliskiej osobie jeszcze jedną niespodziankę, w prezencie od marki YSL możesz  już dziś kupić bilet na wyjątkowy koncert Dua Lipy, ambasadorki Libre, w promocyjnej cenie! Szczegóły na stronie: KONCERT.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij