Znaleziono 0 artykułów
17.09.2018
Artykuł sponsorowany

Zasługujesz na to, co najlepsze… Zawsze!

17.09.2018
Kampania Kazar jesień-zima 2018 (Fot. Materiały prasowe Kazar)

Kampania marki Kazar pod hasłem „Zasługujesz na to, co najlepsze… Zawsze!” mówi o tym, że nie warto iść na kompromisy. Szczęśliwie żyje się tylko w zgodzie ze sobą.

To afirmacyjne hasło najnowszej kampanii marki Kazar, która wystartowała 4 września - „Zasługujesz na to, co najlepsze… Zawsze!”, podkreśla, że sięganie po to, co najlepsze, dokonywanie wyborów w zgodzie ze sobą i odwaga w podejmowaniu własnych decyzji gwarantują szczęśliwsze życie. Coraz częściej w poszukiwaniu harmonii zwracamy się ku mindfulness. Cenimy równowagę, stawiamy na samorozwój, wymagamy od siebie dużo, ale ważne, by jednocześnie potrafić się nagradzać. Ta zmiana mentalności pozwala nam sięgnąć po więcej. 

Świadomi siebie klienci Kazar wiedzą, że każdy wybór podejmowany w życiu codziennym, ma znaczenie. Żaden nie jest przypadkowy. A decydując się na najlepsze buty czy torebki sprawiamy, że nie tylko lepiej się prezentujemy, ale też czujemy. 

– Dla swojej rodziny zawsze pragniesz wszystkiego, co najlepsze, bo jest najważniejsza. W pracy zawsze działasz najlepiej, jak potrafisz, bo sukces fajnie smakuje i Cię napędza. Niepowodzenia traktujesz zawsze jako wyzwania, które uczą i wzmacniają. W życiu szukasz równowagi, a chwile spędzone z przyjaciółmi dodają energii. Czas wolny spędzasz zawsze, tak jak chcesz, najlepiej, bo po swojemu... Każdego dnia dokonujesz wyborów, najlepszych, bo Twoich, zawsze prosto z serca. Ty jesteś najlepsza, zawsze, bo jesteś sobą. Dlatego zasługujesz na to, co najlepsze… Zawsze – słyszymy w spocie Kazar. Jako, że marka oferuje klientom coraz szerszą gamę produktów – butów, torebek, akcesoriów, zegarków, a nawet zapachów do domu Home Fragrance, towarzyszy im w każdym momencie, na co dzień i od święta. 

– Hasło kampanii komunikuje kluczowe dla nas wartości: przywiązanie do jakości, zaangażowanie, otwartość na potrzeby odbiorców oraz pragnienie bycia blisko. Chcemy, by życie naszych klientów stawało się piękniejsze, a oni szczęśliwsi. Pragniemy być marką pierwszego wyboru nie tylko dla tych, którzy znają nasze produkty, ale również dla tych, którzy jeszcze nie są naszymi odbiorcami – podkreśla Artur Kazienko, prezes zarządu Kazar.  

Marka stawia na nowoczesne podejście do mody, która nie ogranicza się do trendów z wybiegów, ale jest mocno osadzona w codzienności. – To pierwsza tak duża kampania marki Kazar. Jej przekaz jest szeroki i uniwersalny. Komunikując produkt w ujęciu lifestyle’owym, nie odchodzimy od wizerunku marki związanej ze stylem i światem mody. Podkreślamy i pokazujemy natomiast, że sposób, w jaki nasi projektanci interpretują trendy ze światowych wybiegów i ulic, świetnie sprawdza się także w codziennych sytuacjach – zdradza Artur Kazienko.

Bohaterami kampanii, która składa się z filmów oraz sesji zdjęciowej, zostali znana polska modelka i influencerka, Aleksandra Kowal (Szindy) oraz brytyjski model, Chris Elson, który ma na swoim koncie współpracę z największymi domami mody takimi jak Dolce & Gabbana czy Giorgio Armani.

Kampania Kazar jesień-zima 2018 (Fot. Materiały prasowe Kazar)
Kampania Kazar jesień-zima 2018 (Fot. Materiały prasowe Kazar)

Bohaterowie kampanii są nowocześni, ale bardzo naturalni. Z równym zaangażowaniem poświęcają się pracy i pasji, dbają o miłość, rodzinę i przyjaciół, nie przestają się rozwijać. To, co noszą, jest stylowe i piękne, bo chcą czuć się atrakcyjni, a jednocześnie musi być dostosowane do różnych ról, które pełnią na co dzień. Oryginalne szpilki podkreślają indywidualny styl na spotkaniu biznesowym, kozaki to wygodny wybór na rodzinny spacer, a inspirowane męskim stylem monki świetnie przełamią kobiecą stylizację. Charakter zmieniły sneakersy. Coraz częściej nosi się je nie tylko po jodze, czy treningu, ale także do tiulowych spódniczek na randkę. Dla mężczyzn Kazar przygotował zarówno bikery, które towarzyszą w każdej, także miejskiej przygodzie, jak i sneakersy, które teraz sprawdzą się także w pracy, oraz sztyblety, czyli alternatywę dla klasycznych pantofli. 

Kazar w swojej ofercie ma także torebki – od tych na łańcuszku, które teraz nosi się także na co dzień, przez nabijane ćwiekami podkreślające kobiecą siłę, aż po kuferek w malarski wzór, ukłon w stronę artystycznej duszy w każdej z nas. Modny shopper w wężowy wzór i w intensywnym, żółtym kolorze przyciągnie spojrzenie niejednej fanki mody. Elegancka, pikowana torebka w najmodniejszym odcieniu bordo sprawdzi zarówno w wersji wieczorowej, jak i codziennej. Z kolei torebka z wymienną klapką, nowość w ofercie marki w tym sezonie, już stała się hitem jesieni. Na liście najważniejszych dodatków znalazły się także praktyczne okulary przeciwsłoneczne, zegarki stanowiące kropkę nad „i” każdej stylizacji i coraz częściej pełniące rolę biżuterii, a nawet perfumy. Szeroka gama zapachów Kazar to akcesorium, choć niewidoczne, w magiczny sposób dodaje pewności siebie, akcentując indywidualny charakter. 

Dzięki tak rozbudowanej ofercie marka daje gwarancję, że bez względu na prowadzony lifestyle, wymagania, czy styl – klienci znajdą w jej asortymencie szereg produktów, które spełnią ich oczekiwania, niezależnie od sytuacji.

Kampania Kazar jesień-zima 2018 (Fot. Materiały prasowe Kazar)
Kampania Kazar jesień-zima 2018 (Fot. Materiały prasowe Kazar)

Kazar, polska marka o trzydziestoletniej tradycji, rozumie, że świadomi klienci, inwestując w modę, chcą wzbogacić się o coś więcej niż piękny przedmiot. Nosząc starannie wybrane ubrania i dodatki poprawiają sobie humor, wyrażają siebie, pokazują się od najlepszej strony.

Kampania trwać będzie od 4 do 25 września. Spoty zobaczyć można w telewizji, mediach digitalowych, sieci kin Multikino, kanałach social media (Facebook, Instagram, YouTube) oraz internetowych playerach, m.in. Ipla, player oraz VOD.pl, na lotnisku Chopina w Warszawie oraz na wybranych nośnikach największych centrów handlowych w Polsce.

Katarzyna Pietrewicz
Proszę czekać..
Zamknij