Znaleziono 0 artykułów
04.04.2019
Artykuł sponsorowany

Chcesz bawić się stylem? We Are The Answear!

Nowa kampania Answear (Fot. materiały prasowe)

Kampanią z bazującym na grze słów hasłem „We Are The Answear” sklep internetowy Answear jeszcze szerzej otwiera się na swoich klientów. Chcesz wiedzieć więcej o trendach? We Are The Answear! Moda służy ci do wyrażania siebie? We Are The Answear! Szukasz ubrań i dodatków innych niż wszystkie? Answear to adres dla ciebie!

Najnowszą odsłonę kampanii „We Are The Answear”, będącą realizacją długofalowej strategii marki, wyreżyserował współpracujący z „Vogue Polska” Bart Pogoda, a w produkcji pomogła zaprzyjaźniona z nami agencja Warsaw Creatives.

Nowa kampania Answear (Fot. materiały prasowe)

W cieniu wielkiego miasta, na środku pustyni i w pobliżu plaży pokazano modeli, którzy, tak jak klienci sklepu Answear, chcą żyć pełną piersią. Mają ochotę pojeździć na deskorolce? Kto im zabroni? Planują weekendową wyprawę z przyjaciółmi? Wszystko się może zdarzyć! Zmieniają adresy, nastroje i style, bo najważniejsza jest dla nich wolność. Właśnie wolność jest hasłem przewodnim współczesnej mody, w której mieszają się inspiracje minionymi dekadami, to, co kobiece, łączy się z tym, co męskie, a strój przestaje być zależny od okazji, a raczej wolny od jakichkolwiek ograniczeń.

Nowa kampania Answear (Fot. materiały prasowe)
Nowa kampania Answear (Fot. materiały prasowe)

Nowy sezon upłynie więc w Answear pod znakiem indywidualnego, nonszalanckiego, słonecznego stylu. Klasyczne trencze łączyć się będą z ulubionymi dżinsami i trampkami, do małych czarnych dopasuje się sneakersy, a odcienie będą się spotykać na zasadzie wyrazistych kontrastów. W sklepie internetowym znajdziemy zarówno alternatywę dla biurowego mundurka w postaci kompletu dwurzędowej kamizelki i cygaretek w kanarkowym odcieniu, jak również bikini, dżinsy i minisukienki na plażę, także miejską, festiwal muzyczny i wypad za miasto. Boho pogodzi się z glamourem lat 70., a echa lat 80. płynnie wpiszą się w sportowy styl dekady późniejszej. To nie wszystkie możliwe połączenia! Dzięki ogromnej ofercie Answear zasadzie mix & match poddają się także marki popularne i premium. W myśl zasady, że eklektyzm to ważny element indywidualnego stylu, dowolnie dobieramy ubrania z niższej i wyższej półki cenowej. Inwestujemy w jakość w przypadku rzeczy ponadczasowych, a bawimy się świeżymi trendami, wybierając je z gamy marek bardziej dostępnych. 

Swoboda w garderobie przełoży się na spontaniczność, a ci, którzy żyją chwilą, pokochają ubrania podkreślające ich nietuzinkową osobowość. Niech żyje wolność!

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę