Znaleziono 0 artykułów
13.04.2022

California dreaming: Nowa kampania marki Americanos

13.04.2022
Fot. Jason Lee Parry

Na sezon wiosna–lato 2022 kultowa marka zabiera nas do słonecznej Kalifornii, gdzie króluje wakacyjny luz.

Wyobraźcie sobie bohaterów serialu „Beverly Hills 90210” na festiwalu Coachella. Co mieliby na sobie? Najpewniej stylizacje rodem z nowej kampanii marki Americanos. Zdjęcia w słonecznej Kalifornii zrobił Jason Lee Parry, ulubiony fotograf takich gwiazd jak Emily Ratajkowski czy Stella Maxwell. Drugi drop wakacyjnej kolekcji kultowej marki zaprezentowali Tess Carter i Phillip Bread. Za stylizacje odpowiadała Ewelina Gralak.

Fot. Jason Lee Parry

W kolekcji Americanos na sezon wiosna–lato 2022 znalazły się wakacyjne must have’y w obowiązkowym duchu ery Y2K, jak komplety z białego denimu, powracające do łask bootcuty czy topy bez ramiączek, które na przełomie mileniów spopularyzowała Carrie Bradshaw. Na uwagę zasługują również zwiewne sukienki, noszone w komplecie z białymi trampkami, widoczne na wybiegach białe podkoszulki oraz loungewear, który sprawdzi się zarówno na plażę, jak i do domu – proste bluzy, luźne dresy i szorty.

Zgodnie z hasłem „For Every Body” kolekcja została zaprojektowana z myślą o wszystkich ciałach. W tak wygodnych ubraniach można w pełni korzystać z wakacyjnych możliwości. A ponadczasowe wzory i wysoka jakość materiałów sprawią, że posłużą nam one przez wiele sezonów.

Zdjęcia: Jason Lee Parry
Stylizacja: Ewelina Gralak
Makijaż: Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Kornelia Strzelecka
Produkcja: Kornelia Strzelecka i Olga Janicka
Modele: Tess Carter i Phillip Bread

Redakcja Vogue.pl
  1. Moda
  2. Premiery
  3. California dreaming: Nowa kampania marki Americanos
Proszę czekać..
Zamknij