Znaleziono 0 artykułów
09.11.2020

„Vogue Polska” z czterema nominacjami do KTR 2020

Fot. Zuza Krajewska

Jury konkursu Klubu Twórców Reklamy wyłoniło 298 projektów, w tym cztery „Vogue Polska”. Zwycięzców poznamy 23 listopada.

KTR, największy konkurs kreatywności w Polsce, ocenia dokonania branży. Od 17 lat wyłania najlepsze prace w trzech kategoriach: Communication, Design, Craft, a tym razem także Technology.

Fot. Tatiana i Karol
Fot. Marcin Kempski

Do tegorocznej edycji zgłoszono 1371 prac, z których 75-osobowe jury złożone z wybitnych specjalistów różnych dziedzin wybrało 298 finalistów. „Vogue Polska” czterokrotnie znalazł się na liście w dziedzinie Craft, w podkategorii „Fotografia” z kampanią Adidas Superstar „Klasa sama w sobie”, majowo-czerwcową okładką i sesją Zuzy Krajewskiej „Jak mieć dziecko i nie zwariować…” z udziałem supermodelki Moniki Jagaciak, a także sesjami „Yeti” oraz „Hermes w Warszawie" produkcji I Like Photo Group.

Fot. Marcin Kempski

Zwycięzcy Konkursu KTR zostaną ogłoszeni 23 listopada, a wszystkie nominowane prace można obejrzeć na https://konkursy.sar.org.pl/nominacje/ktr/

 

Pola Dąbrowska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę