Znaleziono 0 artykułów
10.09.2021

Nowa kolekcja KREIST/DENIM „Get Loose”

Aleksandra Kupras

Kampania najnowszej kolekcji KREIST/DENIM powstała we współpracy z fotografką Lolą Banet, makijażystką Sonią Kieryluk i modelką Jade z MadeByMilk. Jej motywem przewodnim jest kobieca siła i seksualność.  

Projektant Krzysztof Stróżyna stworzył markę KREIST w 2015 roku. Przyświecała mu idea tworzenia kolekcji, które będą połączeniem mody casualowej z haute couture. Wszystkie ubrania i akcesoria KREIST produkowane są w Polsce. Marka współpracuje w Poznaniu (rodzinnym mieście projektanta) z lokalną szwalnią i korzysta z usług poznańskich rzemieślników. 

(Fot. Lola Banet)

W 2020 roku KREIST nie wprowadzał nowych kolekcji. W tym czasie marka dokonała redefinicji swojego stylu. Najnowsza linia podąża nowym kierunkiem i skupia się na denimie. 

„Urodziłem się w Polsce w latach 80. i dorastałem w latach 90. - w czasie, gdy po dekadach izolacji kraj zaczynał przyjmować wpływy Zachodu. Z dzieciństwa pamiętam mamę, która dbała o swój styl, bawiąc się formą, kolorami i eksperymentując z szalonymi akcesoriami. Najnowsza kolekcja KREIST jest hołdem dla przeszłości: mieszanki surowego, jednolitego, dżinsu z odrobiną szaleństwa i figlarności mojej mamy” - powiedział Krzysztof Stróżyna. 

(Fot. Lola Banet)

W kolekcji „Get Loose” widać inspiracje ubiorami słowiańskimi, amerykańskim stylem vintage, sex shopami i ikonami popkultury, takimi jak Cher i Foxy Brown. 

Stróżyna zaprosił do współpracy modelkę Jade. „W trakcie sesji panowała swobodna atmosfera. Fotografka uchwyciła moją naturalność. Marce KREIST zależy na tworzeniu inkluzywnych kolekcji dla kobiet o każdym kształcie i typie urody”.

Kolekcja KREIST/DENIM „Get Loose” dostępna będzie od października, wyłącznie w sklepie internetowym marki. 

1/6Nowa kolekcja KREIST/DENIM „Get Loose”

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Nowa kolekcja KREIST/DENIM „Get Loose”
Proszę czekać..
Zamknij