Znaleziono 0 artykułów
30.01.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Kreist na sezon wiosna-lato 2019

Basia Czyżewska

Fotograf Kuba Dąbrowski zrealizował sesję dla marki założonej przez Krzysztofa Stróżynę w monumentalnym Collegium Historicum poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.

Kreist powstało kilka lat temu, gdy Krzysztof Stróżyna wrócił do rodzinnego Poznania. Stworzył wtedy markę, która wyrastała z nostalgii za dzieciństwem w latach 90-tych. Tę estetykę połączono zręcznie z nowoczesnym myśleniem o modzie. Z jednej strony, bohaterowie amerykańskich filmów, dżins i zdecydowane kolory, z drugiej, czytelne polskie korzenie, lokalni rzemieślnicy zaangażowani w proces produkcji oraz twórcze przekształcenie motywów, takich jak dżety, guziki, czy frędzle.

Kolekcja na nowy sezon pozostaje zgodna z duchem marki. – To kontynuacja romansu tego, co amerykańskie z tym, co słowiańskie. Z jednej strony, rzeczy są przesadzone, przeskalowane, z drugiej, wyciszone i surowe – mówi Krzysztof. – Na tym etapie największym wyzwaniem przy projektowaniu jest zachowanie balansu między wizerunkowym, czy nawet „rozrywkowym”, a komercyjnym charakterem kolekcji. Musimy trafić zarówno w potrzeby klienta, o którym myślą kupcy, oglądając każdego sezonu nową kolekcję w Paryżu, ale też stylistów i redaktorów. Ich zainteresowanie pomaga nam bowiem budować świadomość marki. Dzięki nim jesteśmy widoczni w mediach i docieramy do naszych klientów.

Chociaż Kreist wciąż ma swoją siedzibę w Poznaniu, zamknął otwarte wcześniej dla klientów atelier i dynamicznie rozwija się na zagranicznych rynkach, o czym świadczy m.in. stała obecność w showroomie podczas paryskiego tygodnia mody. Jednak przywiązanie do korzeni wybrzmiewa w kampaniach. Kuba Dąbrowski, który współpracuje z marką od dłuższego czasu ponownie stanął za obiektywem i sfotografował kolekcję w kolejnej niezwykłej lokacji, którą wyszukał Krzysztof. W poprzednim sezonie był to słynny Okrąglak, perełka poznańskiego modernizmu. Teraz sesja odbyła się w monumentalnym Collegium Historicum, jednym z budynków Uniwersytetu Adama Mickiewicza.

Zdjęcia: Kuba Dąbrowski/LAF Artist Management
Kreist: Creative director: Krzysztof Stróżyna
Art direction: Magda Machajska/50 Brands
Modelka: Zodia K/Neva Models
Makijaż i włosy: Natalia Niedziela
Produkcja: 50 Brands & KREIST
Asystentki produkcji: Agnieszka Kopyłowska + Emilia Kalka

1/24Premierowo na Vogue.pl: Kampania Kreist na sezon wiosna-lato 2019

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę