Znaleziono 0 artykułów
22.03.2022

Coccinelle na wiosnę 2022: Bliskość i rękodzieło

22.03.2022
Fot. materiały prasowe

Zamiast klasycznej kampanii reklamowej w sezonie wiosna-lato 2022 marka Coccinelle prezentuje wyjątkową sesję i składający się z dwóch części film. Projekt pod kreatywną batutą włoskiej ikony stylu Anny Dello Russo i jednego z najlepszych fotografów mody, Giampaolo Sgury to celebracja włoskiego rzemiosła, ale i relacji międzyludzkich.

Gdyby trzeba było opisać tę kampanię jednym słowem, byłaby to „bliskość”. Jej twórcy nie tylko celebrują różne rodzaje więzi międzyludzkich, ale – pochylając się nad istotą szanowanego na całym świecie włoskiego rzemiosła – prezentują jego różne wydania, w centrum uwagi stawiając przedstawicieli rozmaitych grup zawodowych.

Intymnym, klimatycznym fotografiom towarzyszy nakręcony w dwóch częściach film. W pierwszej, „Back Together, Let’s Hug and Let’s Hug Tighter”, główne role odgrywają matka i córka, świeżo upieczeni małżonkowie, wieloletni przyjaciele, którzy pokazują, jak wiele twarzy może mieć miłość i przywiązanie do drugiej osoby. W drugiej, zatytułowanej „Arts and Crafts, Italian Excellence”, przekaz skupia się na pięknie włoskiego rzemiosła i profesjonalistach, którzy pasję przekuwają w pracę. Torebkom z najnowszej kolekcji Coccinelle towarzyszą w stylizacjach prywatne ubrania i dodatki bohaterów. Przed obiektywem Sgury stanęli m.in. specjalizująca się w fotografii ślubnej Katia, wiolonczelistka Sofija, szef kuchni Luciano oraz 83-letni rybak Nicola. Całość zrealizowano w przepięknej Apulii, skąd pochodzi zarówno Anna Dello Russo, jak i Giampaolo Sgura.

 

 

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij