Znaleziono 0 artykułów
01.07.2021

Ekskluzywne treści Vogue.pl od dziś dostępne w ramach abonamentu

01.07.2021
(Fot. Materiały prasowe)

Siłą Vogue.pl od początku są ludzie. Mocny zespół redaktorski, świetni autorzy, którzy dla nas piszą oraz Wy, nasi czytelnicy. To Wasza codzienna aktywność dowodzi, że w polskim internecie jest miejsce dla jakościowych tekstów, podcastów czy wideo. Teraz będziemy przygotowywać ich jeszcze więcej. W ramach współpracy z Ringier Axel Springer Polska – jako pierwszy partner zewnętrzny – stajemy się częścią Mediaklub.pl. Na tej platformie integrującej ofertę serwisów płatnych treści od dziś znajdziecie artykuły sygnowane przez nas, które powstały z myślą o Mediaklubie. Równolegle materiały te będą dostępne dla użytkowników wariantu premium aplikacji „Vogue Polska”. 

Filip Springer, Sylwia Chutnik, Małgorzata Minta, Karolina Sulej, Michał Korkosz, Anna Theiss, Artur Burchacki, Mike Urbaniak, Harel, Katarzyna Boni, Agnieszka Drotkiewicz, Marta Strzelecka, Aleksandra Boćkowska, Piotr Zachara, Anna Sańczuk, Wojciech Delikta, Anna Tatarska, Kara Becker, Artur Zaborski, Łukasz Knap, Natalia Jeziorek, Arkadiusz Gruszczyński i wielu innych świetnych autorów. To oni są filarem projektu, z którym właśnie startujemy. Od dzisiaj szukajcie ich tekstów na platformie Mediaklub.pl, w sekcji sygnowanej przez Vogue.pl. Dostęp do niej zyskacie na zasadzie abonamentu – stała miesięczna opłata gwarantuje nieograniczone możliwości lektury, zarówno artykułów zamówionych przez nas, jak i treści z innych serwisów, m.in. „Newsweeka” i „Forbesa”. 

Ta współpraca jest dla nas ważna z kilku powodów. Po pierwsze, wierzymy w sens budowania medialnych sojuszy. Marki z portfolio RAS Polska, podobnie jak nasza, to tytuły, za którymi stoi wieloletnia tradycja, dobre dziennikarstwo i chęć wykorzystania tego, co najlepsze w druku i onlinie. Zamiast konkurować, szukamy punktów wspólnych, wzmacniamy się wzajemnie. 

Po drugie, akces do Mediaklub.pl to także debiut Vogue.pl w nowym modelu dystrybucji treści. Dotąd naszym jedynym doświadczeniem, jeśli chodzi o subskrypcje, była aplikacja mobilna „Vogue Polska” – biletem wstępu do jej wersji premium jest wykupienie prenumeraty magazynu. Teraz, za sprawą Mediaklub.pl, będziemy mogli oferować wybrane treści bez powiązania z drukowanym wydaniem, wyłącznie jako część większego pakietu przygotowanego przez partnera zewnętrznego. Jesteśmy gotowi na ten eksperyment. 

To prowadzi mnie do trzeciego ważnego powodu, dla którego mam ochotę dziś świętować. A jest nim przeświadczenie, które chyba współdzielę z wieloma autorami zaproszonymi do projektu, że zamiast narzekać na zalew medialnej papki, clickbaity, upadek dziennikarskiego rzemiosła, warto budować nową jakość. Tworzyć enklawy, w których będzie miejsce na namysł, wyważone opinie, reportaże, inspirujące rozmowy, mądrą rozrywkę. Z tego założenia wychodziliśmy, kiedy startował Vogue.pl i nim kierujemy się dziś, kiedy z radością zapraszamy Was do Mediaklubu.  

Hanna Rydlewska
Proszę czekać..
Zamknij