Znaleziono 0 artykułów
13.08.2019

Jubileuszowa kolekcja marki Patrizia Aryton

Katarzyna Pietrewicz

– Każda kolekcja jest dla mnie wyjątkowa. Zawsze projektuję tak, aby produkty Patrizia Aryton zapewniały komfort i wygodę – mówi Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna polskiej marki.

Klasyczne projekty w nowoczesnym wydaniu – tak w skrócie można opisać propozycje polskiej marki, którą w 1989 roku założyli Danuta i Ryszard Cieroccy. Pięć lat temu pod czujnym okiem ich córki marka zyskała nowy, odświeżony wizerunek, który pomógł jej dotrzeć do młodszej grupy klientek. W nazwie marki pojawiło się imię Patrizia, tak aby nadać jej bardziej kobiecego charakteru.

Młoda projektantka wie, czego oczekują jej klientki. Eksperymentuje z formą i konstrukcją, zachowując jednocześnie elegancki styl oraz wysoką jakość oferowanych produktów. Wszystko z uwzględnieniem aktualnych trendów. Nie inaczej jest w najnowszej kolekcji Patrizii Aryton, która powstała z okazji 30-lecia marki. 

Sezon jesień-zima 2019/2020 w wizji projektantki to przede wszystkich wykonane z wełny i kaszmiru płaszcze. Hitem może okazać się model Evercoat, który Patrycja Cierocka-Szumichora stworzyła inspirując się jednym z pierwszych fasonów w historii marki. W talii przewiązany paskiem, koniecznie z kapturem – występuje w pięciu odcieniach i trzech długościach.

Co jeszcze znajdziemy w jesiennej kolekcji? Kobiece sukienki inspirowane stylem boho, jedwabne topy, plisowane spódnice, które tworzą idealny duet z gładkim body. Całość utrzymana w odcieniach beżu, brązów, głębokiej czerwieni oraz butelkowej zieleni.

Autorem jubileuszowej kampanii został Marcin Kempski, który współpracuje m.in. z „Vogue Polska”. Przed jego obiektywem modelki pozowały w naturalnym makijażu i fryzurach, podkreślając tym samym manifest marki: „Jesteś idealny, kiedy jesteś sobą.”. 

1/8Jubileuszowa kolekcja marki Patrizia Aryton

Proszę czekać..
Zamknij