Znaleziono 0 artykułów
07.02.2023

Bottega Veneta prezentuje kampanię na wiosnę-lato 2023 i nowy model torebki

07.02.2023
Fot. materiały prasowe

Pod koniec 2022 r. Bottega Veneta rozkręcała się pod kreatywną batutą Matthieu Blazy’ego. W początkowej fazie 2023 r. jest już w pełnym rozkwicie. Nie tylko zaprezentowała będącą wizualną ucztą kampanię na wiosnę i lato, ale i nowy model torebki. Andiamo może być jedną z najpopularniejszych it-bags nadchodzących miesięcy.

Może i w kalendarzu chińskim 2023 r. będzie rokiem Królika, w kalendarzu mody zapowiada się jednak na rok Bottegi Venety. Włoska marka pod przywództwem Matthieu Blazy’ego kusi wizją dyskretnego luksusu, efektownej codzienności, wyrafinowanego casualu.

Blazy funkcję dyrektora kreatywnego pełni od nieco ponad roku (stanowisko objął w listopadzie 2021 r.), a już ma na koncie dwie przebojowe torebki: pleciony worek Kalimero i wyposażoną w złotą rączkę Sardine. Do tego duetu dołączył właśnie kolejny model z potencjałem na zostanie it-bag – Andiamo.

Fot. materiały prasowe

Premierze torebki, której nazwa z włoskiego oznacza „chodźmy”, towarzyszy kampania domu mody na wiosnę-lato 2023. Na klimatycznych, minimalistycznych fotografiach Blazy i jego ekipa kontynuują wizję zrealizowaną na wybiegu w Mediolanie we wrześniu ubiegłego roku – eksplorują ideę „świata w małym pokoju”: plejady postaci, osobowości, przedstawicieli różnych grup etnicznych i zawodów oraz różnorodności fasonów, które powstają z miłości do ponadczasowego luksusu, ale i dążenia do tworzenia mody funkcjonalnej i wygodnej, zwyczajnie niezwykłej.

Fot. materiały prasowe

Dla bohaterów kampanii Blazy wybrał dokładnie te same stylizacje, jakie mieli na tamtym pokazie. Jest więc Kate Moss w kraciastej koszuli i „dżinsach” w rzeczywistości wykonanych z najwyższej jakości skóry, jest Paola Manes, która na ramieniu nosi nową Andiamo, jest także Beans Wang w przebojowej stylizacji złożonej z rajstop i swetra, którą na ulice Los Angeles zdążyła już wprowadzić Kendall Jenner. Minimalistyczne portrety dokumentują kolekcję w ruchu – pokazują ją w różnym otoczeniu, uwieczniają w odmiennych warunkach. „Perwersyjna banalność”, jak nazwał swoje projekty Blazy, wychodzi na ulice. I prezentuje się jeszcze lepiej niż na wybiegu.

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij