Znaleziono 0 artykułów
19.11.2021

Świąteczna kampania #MerryHalfPrice

(Fot. Rémi Lamandé)

Wszyscy cieszymy się na Gwiazdkę, ale nie wszyscy lubimy kupować prezenty. Jak uniknąć nietrafionych upominków, radzi HalfPrice w pierwszej świątecznej kampanii #MerryHalfPrice.

Babcia co roku dostaje wełniane rękawiczki, dziadek grę planszową, a kuzynka perfumy? Badania pokazują, że 85 proc. prezentów jest nietrafionych. Czas zostać kreatywnym świętym Mikołajem. Kampania #MerryHalfPrice – pierwsza w dorobku HalfPrice – pokazuje, że można spędzić święta dokładnie tak, jak się chce. Na radosnych, spontanicznych, a nawet lekko szalonych zdjęciach francuskiego fotografa Rémiego Lamandé występują top modelka Zuzanna Bijoch i influencerka Irena Wielocha (@kobieta.zawsze.mloda).

(Fot. Rémi Lamandé)
(Fot. Rémi Lamandé)

HalfPrice radzi też, jakich zasad należy przestrzegać przy wyborze upominków pod choinkę. Po pierwsze, nie kupujmy prezentów z podtekstem, po drugie, nie powtarzajmy pomysłów, po trzecie, zadbajmy o perfekcyjne opakowanie. Christmas shopping ułatwi HalfPrice, gdzie znajdziemy ubrania, dodatki i gadżety – wszystko, o czym mogliby zamarzyć nasi najbliżsi. A już od 26 listopada w ofercie HalfPrice znajdziemy sekcję ekskluzywnych marek modowych Luxury Brands. W sam raz na Święta!

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę