Znaleziono 0 artykułów
14.04.2021
Artykuł sponsorowany

Athleisure na co dzień

(Fot. materiały prasowe)

Niezależnie od tego, czy wybierasz się na trening, uprawiasz jogging, czy planujesz spacer po parku, pozwól sobie na wygodę. Niech nic nie ogranicza ciebie ani twoich ruchów. Komfort to podstawa. W sklepach S'portofino znajdziesz najnowsze kolekcje topowych marek sportowych z całego świata – Goldbergh, PE Nation, czy On Running.

Niebotyczne szpilki, sztywne sukienki, odprasowane koszule – do niedawna zasad dress code’u, zwłaszcza korporacyjnego, nie wolno było łamać. W lockdownie priorytetem stała się wygoda. Pokochaliśmy miękkie tkaniny, fasony, które dopasowują się do ciała, efektowne, ale proste zestawy. Nawet na spotkaniach służbowych zapanował większy luz. Athleisure, loungewear i ubrania sportowe stały się podstawą naszej garderoby. Już od wielu sezonów elementy strojów z bieżni, kortu czy siłowni przenikały na wybiegi, modne ulice i profile influencerek na Instagramie. Teraz triumf komfortu zaowocował gruntowną zmianą podejścia do ubioru. Obalamy konwenanse, wychodzimy poza utarte ramy, chcemy być sobą, niezależnie od okoliczności.

(Fot. materiały prasowe)

Najnowsza kampania sklepu S'portofino – Beyond the present – odsłania przed nami przyszłość mody – bezpretensjonalną, indywidualistyczną, wolną.

W ofercie sklepu znajdziemy ubrania i dodatki najbardziej prestiżowych marek z segmentu athleisure premium. Wspólnym mianownikiem jest tu wygoda, ale każda z firm wyróżnia się własnym stylem. Niektóre rzeczy inspirowane są garderobą sportowców sprzed lat, inne bazują na supernowoczesnych tkaninach, jeszcze inne są ekskluzywną odpowiedzią athleisure na haute couture.

Wiosną zwracają uwagę projekty wyraziste – pokryte odważnymi wzorami, mieniące się kolorami, nowoczesne w formie. Dominujące akcenty to cętki, pastele i złoto.

(Fot. materiały prasowe)

Do jednej z ulubionych marek fanów athleisure należy Goldbergh. Firmę od 2009 r. prowadzą w Amsterdamie projektantka Lieke van den Berg i przedsiębiorczyni Sandra Peet. W najnowszej kolekcji widać złoto, zwierzęce wzory i pepitkę. Sport jeszcze nigdy nie był taki seksowny! W linii znalazły się spódniczki do tenisa, legginsy do biegania, wiatrówki na rower i najgorętszy dodatek sezonu – przywołujące na myśl modę z przełomu wieków bucket haty.

Wśród propozycji S'portofino nie mogło zabraknąć PE Nation, powołanej do życia przez Pip Edwards i Claire Tregoning w Sydney. Twórczynie marki tworzą kolekcje dla mieszkańców wielkiego miasta, którzy żyją szybko, ale zdrowo. U podstaw firmy leżą design i konstrukcja. Każda rzecz została zaprojektowana tak, by podkreślić atuty sylwetki. W nowej kolekcji dominują mocne odcienie czerni, bieli i różu. Wśród modeli wyróżniają się legginsy z panelami i luźne kurtki. Najmodniejszy wzór? Tie dye w stylu dzieci kwiatów.

Włoska Deha, założona w 2005 r. przez sportowca Raimondo Tauro i projektanta Renato Vendramela, wywodzi się z tańca, fitnessu i jogi. Wszystkie formy są tu opływowe. Tak, by to ciało grało pierwsze skrzypce. Na wiosnę podstawą kolekcji są dresy w pastelowych odcieniach, uszyte z miękkich materiałów. Można je nosić na trening albo na co dzień. 

(Fot. materiały prasowe)

Nikomu nie trzeba przedstawiać kolekcji Adidas by Stella McCartney. Brytyjska pionierka mody zrównoważonej od kilkunastu lat współpracuje ze sportowym gigantem, tworząc rewolucyjną odsłonę athleisure. Tu liczą się ekologiczne tkaniny, abstrakcyjne wzory i neonowe kolory. Każdy z elementów z nowej kolekcji – braletki, spodnie czy kurtki – mogą stać się elementem codziennego stroju.

 

W sklepie S'portofino znajdziesz kilka tysięcy modeli sneakersów od profesjonalnych marek sportowych. Nosi się je na trening, ale przede wszystkim na co dzień – do ulubionych dżinsów, sukienek boho i garniturów do pracy. Jedne z najlepszych butów do biegania na świecie tworzy marka On Running. Założona w Zurychu w 2010 r. przez Oliviera Bernharda, Davida Allemanna i Caspara Coppettiego zaopatruje profesjonalnych sportowców. Pięć milionów biegaczy nie może się mylić! „Napompowane” podeszwy Cloudace gwarantują dynamiczny start i miękkie lądowanie. Do tego wszystkie kolory tęczy i przebój modnych ulic gotowy!

Na każdą okazję nadają się też sneakersy APL. Powstała w 2009 r. marka bliźniaków – sportowców Adama i Ryana Goldstonów – ma modowe zacięcie. Miękka faktura, pastelowe barwy i zwierzęce motywy na podeszwach wyróżniają modele APL. Latem sprawdzą się także pikowane klapki marki.

Athleisure to więcej niż trend. To styl życia ludzi, którzy nie uznają ograniczeń.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę