Znaleziono 0 artykułów
11.03.2022

Premierowo na Vogue.pl: Kampania The Mannei wiosna-lato 2022

11.03.2022
Fot. Ian Morrison

Balans ponadczasowości i największych trendów, prostoty i wyrazistości. Dla Sary Boruc Mannei jej własne upodobania i potrzeby są największą inspiracją. W kolekcji The Mannei na wiosnę-lato 2022 rozwija temat ulubionych, zebranych w pasie, marynarek, i proponuje sporo nowości. Jak sama mówi, to nie koniec ambitnych planów.

Mimo młodego stażu, The Mannei jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich marek mody. Projekty Sary Boruc Mannei sprzedają najbardziej prestiżowe stacjonarne i internetowe butiki, kochają je gwiazdy i ich styliści. W kożuchach, marynarkach i skórzanych kompletach marki chodzą, m.in. Hailey Bieber, Elsa Hosk i Kendall Jenner.

 Fot. Ian Morrison

W kolekcji na wiosnę-lato 2022 dominuje minimalizm z twistem. To proste i ponadczasowe formy wzbogacone o interesujące i wyraziste detale: asymetryczne wycięcia, charakterystyczne dla marki marszczenia, czy przeskalowane fasony. Wśród monochromatycznych odcieni kremowej bieli, koniakowego brązu i czerni, pojawia się kwiatowy deseń – ozdabia oversizeową marynarkę i dopasowaną do niej spódniczkę mini.

Kampanię zrealizowano w Los Angeles z pomocą stylistki gwiazd i ulubienici Kendall Jenner Dani Michelle. Wybór ten nie był przypadkowy. – Wiedziałam, że jeśli będziemy realizować sesję w L.A, to tylko z Dani. Od początku mieliśmy w niej duże wsparcie – mówi Sara.

Ten plan udało się zrealizować. A kolejne? Następnym rozdziałem w historii marki mają być okulary i buty – jest duża szansa, że pojawią się już w kolejnej kolekcji.

Zdjęcia: Ian Morrison

Stylizacja: Dani Michelle

Makijaż i włosy: Marley Gonzales/ JK Artists

Modelka: Loreal

Produkcja: Hubert Szumski, Ian Morrison

Art Direction: Hubert Szumski

Video: Michał Kar

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij