Znaleziono 0 artykułów
23.09.2019
Artykuł partnerski

Kazar Pre-Fall 2019: Droga ku doskonałości

23.09.2019
Kazar Pre-Fall 2019 (Fot. materiały prasowe)

Kazar odświeża wizerunek. Odmienione logo i nowy monogram nie oznaczają jednak rewolucji, tylko ewolucję. We wczesnojesiennej kolekcji klienci z łatwością odnajdą charakterystyczny dla polskiej marki ponadczasowy styl butów, torebek i akcesoriów.

Hasło Kazar głosi: „Niezależnie od wybranej drogi. Be proud. Be yourself”. Odnosi się w równej mierze do klientów, którzy poprzez wybór butów, torebek i akcesoriów tej polskiej firmy mogą wyrazić siebie, co do samej marki. Powstała w 1990 roku, należy do segmentu premium, a wyróżnia się kolekcjami najwyższej jakości galanterii skórzanej. Po niemal 30 latach od debiutu na rynku przyszła jednak pora na zmiany.

Kazar Pre-Fall 2019 (Fot. materiały prasowe)

Równolegle z premierą kampanii reklamowej kolekcji pre-fall 2019 Kazar prezentuje nowe logo oraz monogram. Do tej pory produkty marki wyróżniały się charakterystycznym znaczkiem z literą „K”, którą można było dostrzec na podeszwach butów i zapięciach torebek. Twórcy firmy nie rezygnują ze swojego dziedzictwa. Wręcz przeciwnie, krok w kierunku przyszłości nie oznacza dla nich zerwania z tradycją. Litera „K” została w nowym logo i monogramie wykorzystana podwójnie. Od tej pory z marką Kazar będzie się kojarzyło połączenie dwóch splecionych liter, przywodzące na myśl monogramy wielkich domów mody. Projekt łączy czytelną, lekką i wyrafinowaną formę z głębokim znaczeniem. Złączenie dwóch znaków kojarzy się z bliskością, pasją, przywiązaniem. Taka relacja łączy projektantów marki Kazar z ich rzemiosłem, firmę z jej klientami, a także tych, którzy noszą jej produkty, z ich ulubionymi dodatkami. Kazar, podejmując wyzwanie stworzenia nowej identyfikacji, nie zapomina o spójności. Wychodząc naprzeciw coraz bardziej wymagającym klientom, stworzył monogram i logo równie nowoczesne jak wzornictwo produktów. Nowoczesne nie oznacza jednak nigdy odrealnione, niepraktyczne czy nadmiernie ekstrawaganckie. Klienci marki Kazar szukają akcesoriów na całe życie – ponadczasowych, uniwersalnych i trwałych. Dokładnie takich, jakie znalazły się w najnowszej kolekcji pre-fall 2019.

Kazar Pre-Fall 2019 (Fot. materiały prasowe)
Kazar Pre-Fall 2019 (Fot. materiały prasowe)

Pożegnanie lata, powitanie jesieni

Kolekcje pre-fall prezentowane przez największe domy mody muszą spełnić kilka podstawowych warunków – sprawdzić się w trudnym okresie przejściowym, gdy lato już się kończy, a jesień jeszcze się na dobre nie zaczęła, zapowiadać trendy na nadchodzący sezon i stanowić praktyczną bazę garderoby na kolejne miesiące. Nie inaczej jest w przypadku kolekcji pre-fall 2019 marki Kazar.

Kazar Pre-Fall 2019 (Fot. materiały prasowe)

Projektanci postanowili pokazać, jakie buty, torebki i akcesoria każdy z nas będzie chciał mieć w swojej szafie. Oprawę dla kolekcji stworzyła kampania reklamowa. W kamieniołomach w Skarżysku-Kamiennej udało jej się stworzyć niezwykły, niemal księżycowy klimat. Monochromatyczne wapienie, piaskowce oraz iły ceramiczne z elementami rud żelaza stały się tłem dla dodatków marki. Niebagatelną rolę odegrało tu światło. Ostatnie promienie letniego słońca oświetlały surowe skały, ale jednocześnie coraz głębszy, jesienny cień przytłumił to ciepło. Zbudowano atmosferę czasu przejściowego – już nie lata, jeszcze nie jesieni. W powietrzu unosiła się nostalgia za wakacjami, a jednocześnie radosne, pełne napięcia, niecierpliwe oczekiwanie na jesień. To właśnie ten sezon jest przecież w modzie czasem największych przetasowań, rewolucji i zmian. To właśnie jesienią światło dzienne ujrzeć może „September Issue” „Vogue’a”, to właśnie jesienią najchętniej zmieniamy garderobę, to właśnie jesienią jesteśmy skłonni otworzyć się na to, co nowe. Ta ciekawość zmian towarzyszy oczywiście także marce Kazar, która właśnie teraz postanowiła pokazać swoje odświeżone oblicze. Na zdjęciach zobaczymy więc modeli: Emilię Nawarecką, ulubienicę najlepszych polskich marek, i Serba Sashę Knezevica, ubranych w ubrania w kolorach bliskich naturze – brązach, beżach i szarościach. Te neutralne stylizacje pozwalają dodatkom grać pierwsze skrzypce.

Kazar Pre-Fall 2019 (Fot. materiały prasowe)

Wszystkie odcienie vintage

W kolekcjach dla niej i dla niego widoczne są nawiązania do stylistyki vintage. Już od kilku sezonów zachwyt nad modą minionych epok udziela się także Polkom. Chętnie sięgamy po inspiracje z archiwalnych fotografii, klasyki kina czy żurnali sprzed lat. Nie zapominamy jednak o tym, że retro nie oznacza „staroświeckie”. Szukamy więc unowocześnionych wersji klasyki. Te wymogi spełnia kolekcja Kazar. W linii damskiej natychmiast zwraca uwagę paleta kolorystyczna: zgaszone, subtelne i delikatne odcienie ziemi. Wyróżniają się tutaj pudrowy błękit, ciemne szarości nawiązujące do barw dymu, a także ciepłe beże. Te tonacje najlepiej wyglądają na zamszowej skórze. Ale w kolekcji wyraźne są też zdecydowane kolory, takie jak ciemne, kawowe brązy, elegancki fiolet przełamany zwierzęcymi motywami czy efektowną skórą lakierowaną, a także odcienie rudości. Kojarzący się z początkiem jesieni kolor przełamuje chłodny charakter sezonowych stylizacji.

Kazar proponuje w swojej kolekcji wszystkie najmocniejsze trendy sezonu. Chociaż wiodący jest temat vintage, obecna jest także krata, bez której trudno wyobrazić sobie jesienną szafę (botki w ten wzór mają stabilny słupek), zwierzęce motywy (królują już kolejny sezon na matowej i lakierowanej skórze, a najmodniejszy jest motyw imitacji skóry krokodyla). Odważniejszym Kazar proponuje botki z odkrytymi palcami, kozaki o fasonie kowbojek z uniesionym noskiem i obcasem, a także płaskie botki z szeroką cholewką. Gwarantowanym hitem będą śnieżnobiałe sneakersy, które można nosić tak jak latem do dżinsów albo zwiewnych sukienek, ale także bardziej jesiennie: do dzianiny, wełnianych płaszczy i skórzanych spodni.

Torebki przyjmują fasony retro – półksiężyc przypomina bochenek chleba, pojawiają się też kuferki, wciąż modne nerki, a także torebki na łańcuszku, noszone podwójnie – absolutny przebój z wybiegów. Wśród nowości można znaleźć także etui na smartfony.

Mężczyźni też mają z czego wybierać. Projekty butów ze skóry zamszowej są w kolekcji niemal równie liczne jak tych ze skóry licowej. Najmocniejsze odcienie to wyrazista rudość, granaty, beże i brązy. W wersji casualowej modny mężczyzna nosi sneakersy: białe, z masywną podeszwą. Bardziej eleganckie są modele z obcasem typu kubańskiego. W kategorii obuwia formalnego na szczególną uwagę zasługują modele typu pointed wholecut, w których cholewka wykonana została z jednego kawałka skóry. Zachwycają czystą linią, czym wpisują się w zasadę nienagannej elegancji biurowego dress code’u.

Kolekcja pre-fall 2019 dostępna jest w sklepach stacjonarnych oraz na Kazar.com.

Zobacz film z kampanii:

 

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij