Znaleziono 0 artykułów
06.03.2019
Artykuł partnerski

Kazar wiosna-lato 2019: Wolność wyboru

06.03.2019
Kampania Kazar (Fot. materiały prasowe)

Hasłem przewodnim kampanii reklamowej najnowszej kolekcji marki Kazar jest „Be Proud, Be Yourself”. To zachęta do odkrycia indywidualnego stylu, a w konsekwencji także do tego, żeby podążać własną ścieżką, pozostawać sobą i być dumnym ze swoich osiągnięć. 

Drogi i bezdroża. Palące słońce, błękitne niebo, pustynny wiatr. Dinery, motele, stacje benzynowe gdzieś na odludziu. Ona i on mkną starym samochodem na spotkanie z przygodą. Nieokiełznani, swobodni, wolni. Wytyczają własne ścieżki, wykraczają poza schematy, buntują się przeciwko konwenansom. Ubierają się i żyją po swojemu. To właśnie oni, wyjęci z kina drogi, zostali bohaterami kampanii Kazar na sezon wiosna-lato 2019.

Kampania Kazar (Fot. materiały prasowe)

Amerykańska popkultura to nieustające źródło inspiracji dla projektantów. Dziewczyny kowbojów, kalifornijskie surferki i buntowniczki z wyboru stały się nie tylko bohaterkami masowej wyobraźni, ale także ikonami stylu. Nic dziwnego, że marka Kazar postanowiła swoją najnowszą kolekcję sfotografować właśnie w sercu Kalifornii. Ten stan, który kojarzy się zazwyczaj z oceanem, plażą i falami albo wzgórzami Hollywood, Fabryką Snów i gwiazdami ekranu, ma też swoje bardziej tajemnicze oblicze. Kino już dawno pokochało księżycowe krajobrazy w głębi lądu, w które wcinają się wielobarwne neony, zachęcające do zatrzymania się na chwilę w tej drodze w nieznane.

Kampania Kazar (Fot. materiały prasowe)

Na przedmieściach Los Angeles powstała teraz także sesja marki Kazar. Trudno o lepszą scenerię dla dodatków, które kojarzyć się mają z wolnością kreowania własnego stylu. W poprzednich kampaniach Kazar zachęcał już do tego, żeby słuchać swojego głosu, bazować na indywidualnym guście, nie bać się eksperymentów. „Zasługujesz na to, co najlepsze” – zapewniał Kazar w minionym sezonie. Teraz idzie jeszcze o krok dalej, namawiając do tego, żeby być z siebie dumnym. „Be Proud, Be Yourself” oznacza, że będąc sobą, możemy czerpać z tego satysfakcję. Indywidualizm, samoakceptacja, afirmacja swoich potrzeb to najlepszy sposób na to, żeby osiągnąć szczęście. Podejmując odważne, ale zawsze samodzielne decyzje, zmierzamy we własnym kierunku.

Kampania Kazar (Fot. materiały prasowe)

Jaki ma w tym udział moda? Dokonując codziennego wyboru o tym, co nosimy, tak naprawdę pokazujemy znacznie więcej. Dajemy wyraz naszym gustom, upodobaniom, pragnieniom. Dlatego potrzebujemy takich ubrań i dodatków, które pomagają w pełni wyrazić siebie, niezależnie od okazji i osobowości, typu urody i trybu pracy, stylu i sytuacji. Kolekcja Kazar nie ogranicza się więc do jednej tendencji. Łącząc sezonowe trendy z ponadczasowymi modelami, mieszając faktury, kolory i wzory, ale pozostając wierna jakości, marka przedstawia ofertę na tyle szeroką, że każdy może się w niej odnaleźć. Nie rezygnując w żadnym stopniu z indywidualnego wyczucia estetyki, można wybrać spośród propozycji odważnych i stonowanych, nawiązujących do boho albo rock and rolla, romantycznych i ekskluzywnych.

Kampania Kazar (Fot. materiały prasowe)
Kampania Kazar (Fot. materiały prasowe)

Dodatki marki Kazar stanowią kontrapunkt dla stylizacji. Nawet ubierając się minimalistycznie, lubimy zaakcentować mocny charakter wyrazistym akcesorium. Temu służą motywy takie jak wężowe albo akwarelowe printy, nasycone barwy – koral, słoneczne żółcie, czy naturalne zielenie. Nie zabraknie jednak także klasyki – wyrafinowanego bordo, wszechobecnego w tym sezonie beżu (w odcieniach od kremowego po piaszczysty), czy delikatnego kwarcu. Dzięki bazie, którą stanowią matowe albo lakierowane skóry, a także zamsz, te kolory i wzory mogą w pełni wybrzmieć. Nie wychodzą z mody także kowbojki we wszystkich wcieleniach – od tych z bardzo mocno zaznaczonym noskiem, po subtelne zamszowe, jak znalazł na podróż przez pustynną Kalifornię. Oprócz uniwersalnych botków w kolekcji Kazar oczywiście znalazły się także sandały na szpilce, niezwykle seksowne szpilki z wężowym motywem, czy inspirowane stylem etno sandały z detalami w formie supełków. Dla najbardziej odważnych pozostają wzory jak a graffiti – abstrakcyjne, kontrastowe, malarskie. Takie dodatki zwracają na siebie uwagę, niezależnie od tego, czy towarzyszą typowym dla kalifornijskiej dziewczyny dżinsom, romantycznej sukience, czy klasycznemu kostiumowi. W kolekcji torebek wyróżnia się puzderko w wężowy wzór, zgodne nie tylko z trendem na egzotyczne motywy, ale także rozmiar XS. Praktycznie sięgnąć także po torebkę w podobnym rozmiarze, ale na długim łańcuszku. Na co dzień taki dodatek dodaje lekkości, na wieczór staje się wyrafinowany.

Kampania Kazar (Fot. materiały prasowe) 

Kazar nie zapomina oczywiście także o modnych mężczyznach. Ich garderoba jest niejako odbiciem stylu ich partnerki. On też nosi dżins i zamsz, łączy styl retro z nowoczesnością, a jego konikiem są eleganckie, ale również praktyczne dodatki. Uwielbia duże torby, które równie dobrze mogą pełnić funkcję aktówki, co torby podróżnej. Zwraca uwagę na jakość galanterii skórzanej, a buty to jego wizytówka. Nie może w kolekcji zabraknąć obuwia biznesowego, ale to dopiero początek. Na co dzień mężczyzna nosi przede wszystkim sneakersy (także dzianinowe), ale eksperymentuje także ze sztybletami. Ważne są akcenty, takie jak ozdobne taśmy, czy printy nawiązujące do streetartu. Odcienie też nie ogarniczają się do beżu, czerni i brązu. Pojawiają się w kolekcji błękity, głęboki granat, leśna zieleń, mineralna czerwień i energetyczna żółć. Do odważnych świat należy, zdaje się mówić Kazar. Wiosną pokusa, żeby podążyć za tym wezwaniem, jest równie silna, jak pragnienie przygody w sercu kalifornijskich bezdroży. 

Kampania Kazar (Fot. materiały prasowe) 

Kolekcja jest dostępna na stronie Kazar.com.

Zobacz film z kampanii reklamowej:

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij