Znaleziono 0 artykułów
02.03.2023

Triumph: Kult komfortu

02.03.2023
Fot. Materiały prasowe

Wszechstronność, wybór, wolność – tak kolekcję na wiosnę-lato 2023 charakteryzuje Triumph, najnowszymi projektami składając hołd indywidualności, a także wygodzie.

Jesteśmy różne i to jest piękne – zdaje się mówić marka, która rozumie, że każda z nas jest wyjątkowa, zarówno jeśli chodzi o potrzeby, pragnienia i spojrzenie na świat, jak i pod względem fizycznym. To dlatego tworzy bieliznę, która – oprócz tego, że jest piękna, przede wszystkim jest wygodna, z maksymalnym poziomem dopasowania i wsparcia. 

W sezonie wiosna-lato 2023 Triumph rozwija więc innowacyjny system Wireless, na którym bazuje kolekcja Smart – ultrakomfortowej bielizny, zaprojektowanej w ten sposób, aby dopasować się do każdej sylwetki. W nowej kolekcji marka proponuje biustonosz bez ramiączek, który świetnie sprawdzi się jako bielizna, top na trening, a także jako element codziennej stylizacji. 

Fot. Materiały prasowe

Najnowsza kolekcja to także niespodzianki: Triumph nawiązał współpracę z brytyjską marką Wildehouse, czego wynikiem jest limitowana kolekcja, w której znalazły się m.in. miękkie topy i spodnie z tkanin z recyklingu oraz kostiumy kąpielowe. Projekty z odważnymi wzorami będą idealne nie tylko do domu. 

Kolejną nowością jest linia Natural Spotlight Maternity. Nowy ciążowy biustonosz Triumph to gładkie linie, nowoczesna prostota i praktyczne funkcje do karmienia piersią, by zapewniać wygodę na każdym etapie macierzyństwa. – Komfort. Adaptacyjność. Inkluzywność. To są podstawy wszystkich naszych projektów. Każda z naszych klientek jest wyjątkowa i ważne jest, abyśmy tworzyli produkty, które dostosowują się do jejżycia, jej ciała, jej stylu bycia – mówi Sian Thomas, global head of design marki Triumph.

Fot. Materiały prasowe
Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij