Znaleziono 0 artykułów
04.03.2021
Artykuł sponsorowany

Georgia May Jagger w kampanii Wrangler Heritage

(Fot. materiały prasowe)

Kolekcją Women’s Heritage marka Wrangler sięga do archiwów, prezentując kultowe dżinsy z wysokim stanem. Prosto z Dzikiego Zachodu.

Marka Wrangler (inne określenie kowboja) od ponad 70 lat szyje dżinsy. W jej bogatej historii znajdziemy nawet polski akcent – w latach 40. XX wieku Bernard Lichtenstein, krawiec z Łodzi, tworzył dla Wranglera fasony dla jeźdźców rodeo – szersze i trwalsze. Dumni z dziedzictwa projektanci, przeglądając archiwa, znaleźli najbardziej udane modele w historii marki. Gdy tradycja spotkała się z nowoczesnością, powstała kolekcja dżinsów Women's Heritage – z wysokim stanem, dopasowanych na biodrach i luźniejszych na nogawkach – zaprojektowana na podstawie męskiego modelu 0936. Została utrzymana w klimacie vintage, rozumianym nie jako dosłowna powtórka stylu minionych dekad, ale jego zgodna z duchem czasów reinterpretacja. Coraz częściej sięgamy po rzeczy retro, by dać im drugie życie, podkreślić znajomość historii mody albo nostalgicznie wspominać własny styl z młodości. Marki takie jak Wrangler sięgają do własnych archiwów, a inne przeglądając kolekcje, sesje mody i zdjęcia gwiazd z dawnych lat, tworzą nowoczesny miks różnych estetyk, inspiracji i wpływów.

(Fot. materiały prasowe)

W kolekcji Women's Heritage Wrangler znalazły się spodnie Wild West o prostej nogawce – w klasycznym odcieniu blue, lekko sprane, czarne i patchworkowe, oraz szerokie na całej długości nogawki Worldwide – białe, jasne, błękitne i granatowe. To ukłon w stronę najmocniejszego trendu sezonu – za sprawą gwiazd mody ulicznej: Katie Holmes, Bella Hadid czy Hailey Bieber, szerokie spodnie niemal wyparły rurki. 

(Fot. materiały prasowe)

W każdej odsłonie diabeł tkwi w detalach – na tylnych kieszeniach ścieg układa się w literę „W”, nie może też zabraknąć skórzanej wstawki z nazwą marki. – Chciałabym, żeby każda kobieta czuła, że w naszych idealnie dopasowanych dżinsach jest gotowa na podbój świata – mówi Vivian Rivetti, Global Vice President of Design w Wranglerze. – Wrangler od wielu dekad należy do najważniejszych marek dżinsowych na świecie. Spodnie z linii Women's Heritage mają wszystko, czego szukam w dżinsach – dodaje bohaterka kampanii reklamowej Georgia May Jagger, którą nawet na czerwonym dywanie widuje się w dżinsach. Zgodnie z przesłaniem marki brytyjska supermodelka, córka lidera Rolling Stonesów i ikony stylu Jerry Hall, wie, jak zwrócić na siebie uwagę. Przed obiektywem Cass Bird pozuje na tle Nowego Jorku. – Georgia May Jagger jest przedsiębiorczą, pewną siebie kobietą. Damska kolekcja Heritage ma sprawiać, że kobiety właśnie tak się poczują. Georgia idzie przez życie z podniesioną głową i jesteśmy podekscytowani tym, że tchnie swój niepowtarzalny styl i autentycznego ducha w naszą kolekcję – mówi Vivian Rivetti.

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

Nieprzypadkowo wybór padł właśnie na Georgię May. Jest w połowie Teksanką, więc noszenie dżinsów wyssała z mlekiem matki. – Od zawsze byłam wielką fanką Wranglera. Wszystkie kobiety w mojej rodzinie noszą dżinsy tej marki – mówi Jagger, która sama nosi wranglery, a jej ikoną stylu jej mama – Jerry Hall, która nie ogląda się na trendy, tylko zakłada to, w czym się dobrze czuje. – Gdy byłam mała, moja mama zawsze miała na sobie dżinsy Wranglera. Za każdym razem, gdy wracam do Teksasu, idę do sklepu z odzieżą westernową i kupuję dżinsy tej marki, jak kiedyś robiła to mama. Moja ciocia Cindy jest mistrzynią rodeo. Nosiła tak obcisłe wranglery, że mama i inne ciotki musiały jej pomagać je włożyć. Wykorzystywały wieszak na ubrania, żeby je zapiąć – tłumaczy. Sama Georgia May najbardziej ceni wygodę. – Wranglera wyróżnia to, że oferuje fasony, które nie tylko świetnie leżą na każdej sylwetce, ale są też bardzo wygodne. Właśnie z tego powodu te dżinsy to klasyk. Stworzono je, by jeździć w nich na koniu, a więc nie krępują ruchów. Właśnie dlatego tak je kocham – mówi, a na potwierdzenie dodaje, że dwie ukochane pary towarzyszą jej od 14 lat – na przyjęciach i w podróży.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę