Znaleziono 0 artykułów
14.06.2023

Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja „Senses” marki Oplotka

14.06.2023
(Fot. Marina Teternyk)

Inspiracją dla letniej odsłony polskiej marki Oplotka były zmysły. Projektantka Karolina Głuchowska za jeden z nich uważa także intuicję. Stąd zwrot ku subtelnym kształtom, różnorodnym fakturom i kamieniom szlachetnym.

Moja nastoletnia kolekcja biżuterii ograniczała się do kilku ulubionych kolczyków i bransoletek oraz najróżniejszych regulowanych pierścionków przyzdabianych koralikami, muszelkami i kamieniami. Choć było im daleko do wyszukanych projektów Oplotka, to widząc nową kolekcję polskiej marki, natychmiast sobie o nich przypomniałam.

(Fot. Marina Teternyk)

W „Senses”, oprócz klasycznych modeli marki, takich jak kolczyki w kształcie wachlarzy, delikatne zawieszki na cienkim łańcuszku, czy bransolety w duchu dyskretnego luksusu, wykonanych ze szczerego srebra i pokrytych grubą warstwą złota we włoskim kolorze, po raz pierwszy znalazły się pierścionki z regulowaną obrączką.

– Do każdego zmysłu zaprojektowaliśmy set biżuterii. Węch nawiązuje formą do kwiatów. Wzrok to biżuteria z fakturą przypominająca źrenicę oka. Dotyk to nieregularny kształt i struktura z zatopionymi kamieniami szlachetnymi – tłumaczy twórczyni marki Karolina Głuchowska. Listę pięciu podstawowych zmysłów projektantka poszerzę o intuicję: – To za nią podąża nasze serce.

Nowa kolekcja marki, tak jak wszystkie poprzednie, powstała w autorskiej pracowni Oplotka na warszawskiej Białołęce. Każdy naszyjnik, pierścionek i kolczyk zostały ręcznie wykonane przez złotniczkę Julię Winiarską. Twarzą kampanii została Bree Naumowicz, a za stylizację odpowiadała Kasia Mioduska, junior stylist „Vogue Polska”.

Zdjęcia: Marina Teternyk
Modelka: Brygida Naumowicz
Stylizacje: Kasia Mioduska
Makijaż i fryzury: Oliwia Podgórzak
Asystentki: Daria Sochocka / Julia Winiarska
Wideo: Natalia Stolarchiuk

Julia Właszczuk
Proszę czekać..
Zamknij