Znaleziono 0 artykułów
27.06.2018
Artykuł sponsorowany

Kulisy kampanii Liu Jo na jesień-zimę 2018-2019

Kulisy sesji najnowszej kampanii Liu Jo z Anną Ewers (Fot. Mert&Marcus)

To dla mnie bardzo ważne, by strój odzwierciedlał  moją osobowość i nastrój. W ten sposób moda staje się narzędziem autoekspresji – mówi Anna Ewers, gwiazda najnowszej kampanii Liu Jo. Sezon jesień-zima 2018-2019 według włoskiej marki upłynie pod znakiem #Glamourazing. To właśnie tym hasłem Liu Jo promuje najnowszą kampanię, autorstwa znanego duetu fotografów Mert&Marcus. – Kobieta Liu Jo łączy w sobie naturalność, swobodę i styl glamour. Bez względu na sylwetkę czy wiek, jest zmysłowa, ma silną osobowość, wybiera ubrania, w których czuje się pewna siebie i piękna – zdradza Ewers. Zajrzyjcie za kulisy kampanii, która powstała w minimalistycznej przestrzeni.

Katarzyna Pietrewicz-Żero
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę