Znaleziono 0 artykułów
30.03.2023
Artykuł partnerski

Letnia beztroska z w hiszpańskim stylu

30.03.2023
(Fot. Materiały prasowe)

Pierwsze cieplejsze dni przynoszą nie tylko nową energię, ale i zapowiedź lata – słonecznych dni spędzanych w gronie znajomych i radości, jaką daje sport na świeżym powietrzu. Właśnie do takiego, pełnego beztroski relaksu w świetnym stylu, który oddał na zdjęciach Grant James-Thomas, zachęca najnowsza kampania hiszpańskiego kolektywu BIMBA Y LOLA wiosna-lato 2023.

Bez wątpienia każda pora roku ma swój urok, ale większość z nas z radością wita wiosnę i z niecierpliwością wyczekuje lata. Bo to właśnie wówczas najprzyjemniej oddawać się relaksowi na świeżym powietrzu: uprawiać ulubione sporty czy po prostu spędzać wolny czas z przyjaciółmi. Ostatnio jednak coraz częściej rezygnujemy ze spotkań na żywo, a nawet przebywając z bliskimi, nieraz zamiast w pełni cieszyć się z ich obecności, patrzymy w ekran smartfona. A gdyby tak spróbować cofnąć czas i wrócić do lat 90., gdy telefon, z konieczności, zostawialiśmy w domu? Takie beztroskie lato serwuje w swojej najnowszej kampanii hiszpańska marka BIMBA Y LOLA.

(Fot. Materiały prasowe)

Sport w pełnym słońcu

Z czym większości z nas kojarzy się lato? Odpowiedź jest prosta: ze słońcem, z wolnością i beztroską. Dlatego z kampanii wiosna-lato 2023 bije radosna energia, tak wierna rytmowi BIMBA Y LOLA. Hiszpański kolektyw, który tworzy od 2005 roku, dziś może poszczycić się blisko 300 sklepami na całym świecie, od niedawna również w Polsce. Kolekcje marki to przede wszystkim wyraziste barwy, intrygujące wzory oraz duża dawka kreatywności. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej kampanii, która z DNA marki łączy też sport i przygodę na świeżym powietrzu – bez mediów społecznościowych. To świat, w którym nocne maratony na czacie internetowym ustępują miejsca całodniowym eskapadom na plażę oraz beztroskim dniom spędzonym na basenie czy w skateparku.

 

O to, by w pełni oddać ducha kampanii oraz uczcić zbliżające się lato, zatroszczyli się brytyjski fotograf Grant James-Thomas, a także dyrektorka kreatywna Ashley Munns, kierująca się miłością do kalifornijskich krajobrazów. Połączone siły tego duetu zaowocowały nieoczekiwanymi, dynamicznymi obrazami. Ich wizja pozwala doświadczyć nurkowania, upadku podczas gry w siatkówkę plażową czy skoku w dal.

(Fot. Materiały prasowe)

Sportowe emocje i żywe kolory

Gwiazdą wiosenno-letniej kampanii BIMBA Y LOLA jest Pocket Bag – kultowy dodatek, którego fanom marki nie trzeba przedstawiać. Wygodna torba na ramię, dzięki mocnym kieszeniom i krągłościom, bez trudu zmienia styl. Srebrna, neonowożółta, czarna czy różowa, ze sportowymi paskami, z kolorowymi frędzlami lub dużym, oldschoolowym łańcuchem – Pocket Bag jest niczym miłośnik sportów ekstremalnych. Lata wysoko i zawsze udaje jej się wykonać sztuczkę. Uszyta zarówno ze skóry, jak i z tkaniny, jest gotowa do freestyle’u na świeżym powietrzu nawet w trudnych warunkach.

(Fot. Materiały prasowe)

Ciepłe dni zbliżają się wielkimi krokami, a z nimi, do czego namawia BIMBA Y LOLA, beztroskie lato w duchu lat 90., pełne radości płynącej ze sportu.

Natalia Jeziorek
Proszę czekać..
Zamknij