Znaleziono 0 artykułów
02.03.2021

Szampan Moët & Chandon x AMBUSH

(Fot. materiały prasowe)

Francuski dom winiarski łączy siły z marką AMBUSH. Dochody ze sprzedaży limitowanej edycji trunku zostaną przeznaczone na cele charytatywne.

Moët & Chandon, którego historia sięga 1743 roku, nawiązał współpracę z Yoon Ahn, założycielką i dyrektorką artystyczną AMBUSH. Owocem twórczego dialogu jest limitowana edycja butelek szampana. – Byłam niezwykle podekscytowana, dostając carte blanche w kwestii projektu butelki Moët Impérial. To ogromne wyzwanie zważywszy na jej kultowość i charakterystyczną estetykę – mówi Yoon.

(Fot. materiały prasowe)

Część zysków ze sprzedaży trunku zostanie przekazana na rzecz organizacji charytatywnej World Land Trust, zajmującej się ochroną zagrożonych siedlisk przyrodniczych. Wspólny projekt jest o tyle ciekawy, że kultową butelkę Moët Impérial po raz pierwszy zreinterpretował artysta.

Pola Dąbrowska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę