Znaleziono 0 artykułów
21.08.2022
Artykuł sponsorowany

Moda, natura i zabawa w kolekcji Levi’s® x GANNI

21.08.2022
(Fot. materiały prasowe)

Kultowe marki Levi’s® x GANNI podjęły współpracę już po raz trzeci. Limitowaną kolekcję „Grow Up” pokazano podczas kopenhaskiego tygodnia mody. Ubrania już w sprzedaży w wybranych sklepach Levi’s® oraz na Levi.com. W kampanii wystąpiła influencerka Emma Chamberlain.

Kultowe marki Levi’s® x GANNI naprawdę do siebie pasują. Obie tworzą ubrania dla indywidualistów, obie rozwijają się w kierunku zrównoważonego rozwoju, obie słyną z dystansu, luzu i poczucia humoru.

(Fot. materiały prasowe)

Lewisy – najbardziej rozpoznawalne dżinsy świata – nosi się niemal od 150 lat. Historia GANNI rozpoczęła się stosunkowo niedawno, ale w ciągu zaledwie kilku lat twórcom, małżeństwu Ditte i Nicolajowi Reffstrupowi, udało się zbudować nie tyle stałą grupę klientek, ile wyznawczyń. GANNI to społeczność, styl życia, zjawisko. Marce z siedzibą w Kopenhadze udało się wypracować nowy skandynawski look, który nie kojarzy się już z minimalizmem graniczącym z ascezą, ale z ekspresją, unikatowością i wyobraźnią. W regularnych kolekcjach wyraźnie widać inspiracje stylem retro. Zestawienia kolorów są wyraziste – soczysta zieleń łączy się z fuksją, a pomarańczowy z czerwienią. Liczą się detale: pensjonarskie kołnierzyki, bufiaste rękawy, marszczenia. Musi być dziewczęco, ale awangardowo, ale zawsze ekologicznie.

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

Nic dziwnego, że dżinsowy gigant i skandynawski koncept podjęły współpracę już po raz trzeci. – Marki GANNI i Levi's® to idealne połączenie. Uwielbiamy optymizm, niepokorność i przystępność, jakie GANNI wnosi do swoich projektów, a także nasze wspólne zaangażowanie w zrównoważony rozwój, który jest ważnym elementem naszej współpracy. Kolekcja jest pełna klasyków, które są tak samo cool, jak i wygodne – mówi Karyn Hillman, Chief Product Officer, Levi’s®. – Nie mogę uwierzyć, że to już nasza trzecia współpraca z Levi’s®. To niesamowite świadectwo siły wynikającej z naszej wspólnej pracy! Jesteśmy zgodni co do naszych wizji od samego początku. Wciąż się rozwijamy i uczymy od siebie nawzajem. Kolekcja jest idealnym połączeniem charakterystycznych elementów Levi’s® i GANNI, a ja uwielbiam kampanie z humorem – dodaje Ditte Reffstrup, Creative Director, GANNI.

Tym razem współpraca powstała pod przewrotnym hasłem „Grow Up”. Twórcy limitowanej kolekcji niekoniecznie zachęcają do tego, by jak najszybciej dorosnąć. Wręcz przeciwnie, spontaniczną kampanią namawiają do tego, by pielęgnować w sobie dziecko. Rosnąć ma to, co wywodzi się z ziemi. Inspiracja naturą zobowiązuje. Kolekcja została wykonana co najmniej w 55 proc. z certyfikowanej bawełny organicznej oraz naturalnych barwników z roślin i minerałów, przy użyciu technik oszczędzania wody.

(Fot. materiały prasowe)

„Grow Up” składa się z ośmiu elementów. Każdy z nich łączy amerykański luz Levi’sa ze skandynawskim polotem GANNI. Dżinsowa szmizjerka została zatopiona w odcieniu malin, denimową katanę zdobi charakterystyczny dla GANNI kołnierzyk z falbankami. Z dżinsu uszyto także bootcuty, kamizelki, które można nosić na gołe ciało albo na top, oraz spódnicę maksi w klimacie Y2K. Reinterpretacji poddano klasyczną dżinsową koszulę, która przybrała odcień lawendy. Słodki róż w trendzie Barbiecore to alternatywa dla blue jeans. Bananowy kolor ożywia natomiast minisukienkę o linii A.

W kampanii reklamowej modelki uprawiają ogródek. Warzywa rosną im jak szalone, tak że w końcu mogą poczuć się jak Alicja w Krainie Czarów po zażyciu eliksiru zmniejszającego. Radość pracy na łonie natury, harmonia rodząca się z bliskości przyrody, wspólnota łącząca ludzi, którzy razem walczą o lepszą przyszłość dla naszej planety – atmosfera świetnej zabawy łączy się na zdjęciach z proekologicznym przesłaniem.

(Fot. materiały prasowe)
Emma Chamberlain na pokazie w Kopenhadze (Fot. materiały prasowe)

Gwiazdą kampanii została Emma Chamberlain, największa osobowość internetowa ostatnich lat. Influencerka, którą na Instagramie obserwuje niemal 16 mln fanów, spogląda z okładki najnowszego wydania australijskiego „Vogue’a”. Choć zaczynała od kanału na YouTubie, Chamberlain prowadzi dziś także podcast, markę produkującą kawę, kakao i matchę oraz profile w mediach społecznościowych. Została ambasadorką Louis Vuitton i Cartiera. Choć Kalifornijka dopiero niedawno osiągnęła pełnoletność, „New York Times” określił ją mianem „najzabawniejszej osoby na YouTubie”. Wielbiciele kochają ją przede wszystkim za autentyzm – Emma zawsze mówi to, co myśli, nie ma dla niej tematów tabu, jest otwarta na innych. Przedstawicielka pokolenia zoomersów idealnie wpisuje się w ideę kolekcji Levi’s® x GANNI. Dla niej, tak jak dla marek, które połączyły siły, by stworzyć „Grow Up”, moda to świetna zabawa, okazja do metamorfozy, ale i misja. „Emma to najważniejsza muza internetu”, jak napisano na okładce „Vogue’a”.

Pokaz w Kopenhadze (Fot. materiały prasowe)
Jessica Mercedes Kirschner (Fot. materiały prasowe) 

Kolekcja została po raz pierwszy pokazana na wybiegu GANNI podczas kopenhaskiego tygodnia mody w trybie see now, buy now. W pierwszym rzędzie zasiadła Emma Chamberlain. Towarzyszyły jej inne influencerki: Jessica Mercedes Kirschner, GIgi Vives, Jess Lawrence, Nicole Huisman, czy Pip Millet, które pokazały się na modnych ulicach duńskiej stolicy ubrane od stóp do głów w rzeczy z kolekcji. Zaraz po pokazie ubrania dostępne były w pop-upie GANNI. Do regularnej sprzedaży trafiła 18 sierpnia 2022 roku w wybranych sklepach Levi’s® oraz na stronie Levi.com.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij