Znaleziono 0 artykułów
22.10.2018
Artykuł sponsorowany

Mango świętuje 10. urodziny Zalando

Influencerki Mango x Zalando (Fot. materiały prasowe)

Z okazji jubileuszu platformy limitowaną kolekcję dla marki Mango, dostępną oczywiście wyłącznie na Zalando, zaprojektowały cztery influencerki z czterech różnych  krajów – Niemka Maja Wyh, Dunka Pernille Teisbæk, Hiszpanka Blanca Miró Scrimieri i Włoszka Diletta Bonaiuti.

Maja Wyh w marynarce o męskim kroju, koszuli i kowbojkach jest ucieleśnieniem wyrafinowanej chłopczycy. Pernille Teisbæk nosi garnitur w intrygującym odcieniu burgunda, udowadniając, że co najmniej od czasów Yvesa Saint Laurenta komplet ze spodniami z powodzeniem zastępuje sukienkę. Formalny styl przełamuje różowymi kowbojkami, które wyglądają jak skarb odkryty w butiku vintage. Towarzyszy im Blanca Miró Scrimieri w bluzce z falbanami, dzwonach i wyrazistej biżuterii. Jej stylizacja natychmiast przywołuje skojarzenia z modą lat 70. – odrobinę hipisowską, ale osadzoną mocno w glamourze. Modny kwartet uzupełnia Diletta Bonaiuti zakochana w stylu retro, a jak na Włoszkę przystało, z wprawą zestawiająca kolory i dbająca o detale. 

Influencerki Mango x Zalando (Fot. materiały prasowe)


Cztery influencerki z czterech krajów Europy przyjęły zaproszenie Zalando, by razem z Mango zaprojektować limitowaną kolekcję na 10. urodziny platformy. Zarówno hiszpańska marka, jak i it-girls z Instagrama chciały tym samym podkreślić, że dzięki Zalando, które powstało dziesięć lat temu w Berlinie, moda objęła niemal wszystkie kraje kontynentu. Wszystko zaczęło się od nowatorskiego pomysłu przyjaciół, Roberta Gentza i Davida Schneidera, którzy ze swojego berlińskiego mieszkania prowadzili sklep sprzedaży wysyłkowej butów. Na początku tylko japonek, potem całego asortymentu, aż w końcu przeobrazili start-up w branżowego giganta. Po dziesięciu latach Zalando 24 milionom klientów w 17 różnych krajach zapewnia wygodę kupowania najlepszych marek bez potrzeby wychodzenia z domu. Gentz i Schneider zawsze stawiali na komfort, na co dowodem jest m.in. to, że na odesłanie produktu w Zalando klient ma aż sto dni. 

Zalando ma powody do dumy, a radością z dziesięciolecia na rynku postanowiło podzielić się z klientami, hucznie świętując urodziny. Do sprzedaży trafiły już dwie limitowane kolekcje, które natychmiast stały się bestsellerami. Zaczęło się od mocnego uderzenia  Calvin Klein Jeans. Raf Simons, dyrektor kreatywny nowojorskiej marki, specjalnie dla Zalando zaprojektował dżinsy, bluzy i T-shirty nawiązujące do lat 90., a więc epoki, gdy Calvin Klein podbił świat mody swoim podejściem do minimalizmu. Gwiazdami kampanii jest najpiękniejsze rodzeństwo świata, Kaia i Presley Gerberowie, którzy charyzmą dorównują chyba tylko sławnej mamie, supermodelce Cindy Crawford. Gerberom nie ustępuje na krok Cara Delevingne. Niepokorna, przewrotna i piekielnie inteligentna brytyjska modelka, która ostatnio na Royal Wedding księżniczki Eugenii ubrała się w smoking i cylinder, została twarzą drugiej limitowanej kolekcji Zalando. We współpracy z Pumą powstała sportowa linia z kultowym już modelem sneakersów Muse, tym razem w białym wydaniu z neonowymi wstawkami. W dynamicznej kampanii Cara nosi czarno-białe dresy z powtarzającymi się fluorescencyjnymi detalami. Jej energia wprost rozsadza ekran.

Influencerki Mango x Zalando (Fot. materiały prasowe)

Nie inaczej jest w przypadku najnowszej trzeciej odsłony wyjątkowych współprac Zalando. – Zalando ma urodziny – mówi w spocie Blanca Miró Scrimieri – więc przygotowałam coś wyjątkowego. – Limitowaną kolekcję Mango – dopowiada Pernille Teisbæk. – Jest super! – zapewniają też Diletta Bonaiuti i Maja Wyh, tańcząc wśród balonów. Zalando wybrało cztery wyjątkowe dziewczyny, żeby podkreślić, że dzięki platformie każdy, niezależnie od stylu, znajdzie coś dla siebie.  

Każda z nich jest inna, ale łączy je przyjaźń, świetny gust i talent do biznesu. Maja Wyh (ponad 300 tysięcy obserwujących na Instagramie), która studiowała teatr i film w Wiedniu, a teraz mieszka w Niemczech cieszy się, że „każdy dzień w jej życiu jest inny”. Projektuje biżuterię, fotografuje, maluje, a od sześciu lat prowadzi bloga.

Maja Wyh (Fot. materiały prasowe)

Pernille Teisbæk (600 tysięcy na Instagramie), która urodziła się w Kopenhadze, pracowała dla magazynu „ALT” i „Eurowoman”, od 2012 roku bloga, a teraz zarządza Social Zoo (stworzonym z przyjaciółką Hannah Løffler Schmidt), nowatorską agencją dla influnecerów.

Pernille Teisbæk (Fot. materiały prasowe)

Hiszpanka Blanca Miró Scrimieri (222 tysiące fanów), która stylizuje i projektuje biżuterię, na stałe mieszka w Barcelonie, a charakterystycznym elementem jej stylu jest miks – epok, fasonów, inspiracji. Za ikony stylu uważa Jane Birkin, Alexę Chung i Kate Moss. Kolekcjonerka it-bags najlepiej czuje się w dżinsach i sneakersach.

 Blanca Miró Scrimieri (fot. materiały promocyjne)

Stawkę zamyka Diletta Bonaiuti (ponad 150 tys. obserwujących), Włoszka, która kocha swoje rodzinne miasto, Florencję. Modę ma we krwi, bo jej mama zawsze kochała zakupy, a ona sama od 14 roku życia pracowała jako modelka. Teraz oprócz mody kolekcjonuje także antyki. Razem tworzą ekipę #mangogirls.

Diletta Bonaiuti (Fot. materiały prasowe)

Influencerki łączy to, że do wszystkiego doszły własną pracą. Inteligentne, przebojowe i samodzielne przekuły swoją pasję do mody w międzynarodowy sukces. Nie zatraciły jednak po drodze miłości do tego, co piękne. Teraz postanowiły podzielić się ze wszystkimi klientkami Zalando swoimi ulubionymi patentami na styl. 

Maja zachwyciła nas marynarką w odcieniu karmelu, którą można nosić do dżinsów, narzucić na dzianinową sukienkę albo zestawić ze skórzaną mini, a także kozakami z klamerką.

Marynarka  (Fot. materiały prasowe)
Kozaki  (Fot. materiały prasowe)

Pernille lansuje kowbojki w odcieniu pudrowego różu i kuferek w klimacie retro, także w pastelowym kolorze.

Torebka  (Fot. materiały prasowe)
Kowbojki  (Fot. materiały prasowe)

Blanca stawia na asymetryczne kolczyki (hit w kolekcjach Mango już od kilku sezonów!) oraz bluzkę w klimacie retro.

Koszula  (Fot. materiały prasowe)
Kolczyki  (Fot. materiały prasowe)

Diletta nosi wąskie okulary przeciwsłoneczne w klimacie lat 90. oraz kolczyki, które wyglądają jak z malutkiego zakładu jubilerskiego zagubionego na uliczkach Florencji.

Okulary (Fot. materiały prasowe)
Kolczyki (Fot. materiały prasowe)

10. urodziny Zalando to wyjątkowa okazja, żeby razem z wielkimi markami i ich ambasadorkami świętować modę. Radość z odkrywania, budowania i udoskonalania własnego stylu, śmiałość w eksperymentowaniu, inspirowaniu się innymi i miksowaniu, dumę z tego, że dzięki modzie możemy wyrazić wszystkie odcienie kobiecości. W tej różnorodności jest siła, co doskonale wiedzą mistrzynie budowania własnej marki, Maja, Pernille, Blanca i Diletta.  

Zobacz wideo z kampanii: 

Kolekcja już dostępna jest w sprzedaży.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę