Znaleziono 0 artykułów
04.06.2020
Artykuł sponsorowany

Nie ma jak u mamy

(Fot. materiały prasowe)

Chociaż Dzień Matki świętowaliśmy 26 maja, tak naprawdę uroczystość najważniejszej kobiety w naszym życiu powinno się obchodzić codziennie. Mama Mam!, specjalna akcja marki Lasocki dostępnej w CCC, pokazuje, jak wielką inspiracją są dla nas nasze mamy.

Przełom maja i czerwca to czas szczególny dla każdej mamy. 26 maja mamy mają swoje święto, a kilka dni później – 1 czerwca w Dniu Dziecka – mogą odwdzięczyć się za dobre słowa, prezenty i życzenia swoim pociechom.

Marka Lasocki dostępna w CCC postanowiła uświetnić te wyjątkowe dni specjalną akcją Mama Mam!. Szeroko zakrojone działania były skierowane zarówno do mam sławnych, mam-influencerek, jak i wszystkich zwyczajnych niezwyczajnych mam.

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

26 maja w warszawskim salonie CCC przy ulicy Marszałkowskiej 104 przygotowano niespodziankę dla matek. Marka Lasocki razem z Gładki Set Dizajn przygotowało bukieciki kwiatów dla każdej klientki-mamy. Tego samego dnia na profilu CCC na Instagramie można było posłuchać wyjątkowego koncertu Sanah, młodej zdolnej wokalistki.

Na tym lista prezentów dla mam się nie kończyła. Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka marki Lasocki, która prezentowała najnowsze modele w kampanii reklamowej, złożyła mamom życzenia. Gwiazda wychowuje syna, Jana Franciszka. Rodzicielstwo jest dla niej darem. – Byłam o krok od tego, żeby przegapić szansę na macierzyństwo – mówiła w wywiadzie, podkreślając, że syn jest jej największym szczęściem.

W projekcie Mama Mam! wzięły udział także stylistki: Daria Biedrzycka, która wychowuje bliźniaków, Maja Naskrętska i jej córka Lily, oraz Marta Siniło, mama dwóch synów, o których opowiedziała w naszym cyklu „Mama z Instagrama”. W ciepłych, czułych i intymnych filmach zrealizowanych w domach, matki ze świata mody opowiedziały, jak godzą obowiązki zawodowe z wymogami macierzyństwa. Pełne poświęcenia, wylzuowane, zaradne – mogą być wzorem dla wielu kobiet, które zanim zostają matkami, martwią się, że nie starczy im siły, żeby pozostać aktywnymi zawodowo.

(Fot. materiały prasowe)

W działaniach marki Lasocki nie mogło zabraknąć także sesji zdjęciowej. Jasna, lekka, pełna letnich barw zapowiada wakacje. W kolekcji dla kobiet oraz dla dzieci – Lasocki Kids i Lasocki Young – znalazły się modele, które sprawdzą się na weekendowych wypadach za miasto, wymarzonym urlopie nad morzem, czy sielskim pobycie w lesie albo nad jeziorem. Dla mam i ich dzieci marka Lasocki przygotowała buty równie wygodne, co efektowne – komfortowe czółenka, wygodne sandały, minimalistyczne baleriny i eleganckie półbuty. Dominującym odcieniem jest soczysta czerwień, znalazły się też odważne motywy zwierzęce, metaliczne odcienie albo ażurowe wycięcia. 

Kampania pokazuje, jak wielką inspiracją są dla nas nasze mamy – podpatrujemy ich styl, podziwiamy je za pasję, od nich uczymy miłości.  

Produkty z kolekcji Lasocki są dostępne na www.ccc.eu oraz w sklepach stacjonarnych CCC.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę