Znaleziono 0 artykułów
13.10.2021
Artykuł sponsorowany

Jesień w stylu new nordic

Fot. Borys Synak

Surowość krajobrazu i dziewicza natura. Kojący spokój i ucieczka od miejskiego zgiełku. Zapierające dech w piersiach widoki. Tak w skrócie można opisać Islandię. Ta wyjątkowa, pełna kontrastów wyspa posłużyła za tło najnowszej, jesienno-zimowej kampanii „Senses” marki BORN2BE.

Zniewalająca, lekko surrealistyczna natura o chłodnej kolorystyce to krajobraz typowy dla Islandii. Stalowoszare niebo, mchy w całej gamie zieleni oraz czerń zastygłej lawy tworzą wyjątkową, baśniową scenerię, która idealnie współgra z jesienno-zimową kolekcją marki BORN2BE. Zapowiadająca ją kampania „Senses” przenosi nas w świat zmysłów, opowiada o poszukiwaniu harmonii tam, gdzie najpełniej czuć bliskość z naturą.

Fot. Borys Synak
Fot. Borys Synak

Islandia staje się więc nie tylko tłem kampanii, lecz także pewnego rodzaju alegorią nostalgii i romantyzmu. „Senses" to opowieść o podróży w nieco onirycznym klimacie, przywodzącym na myśl filmy Wesa Andersona.

Jesienno-zimowa kolekcja BORN2BE to świetny przykład na to, że strój wpisujący się w najgorętsze światowe trendy może być wygodny i funkcjonalny. Jedną z inspiracji kampanii był styl new nordic, do którego nawiązują stonowana kolorystyka oraz warstwowe looki. W najnowszej linii marki BORN2BE znajdziemy m.in. pikowane kamizelki i kurtki.

Pojawiają się także nawiązujące do stylu lat 70. spodnie z szeroką nogawką oraz dzianinowe sukienki. Idealnym dopełnieniem stylizacji będą dostępne w kolekcji BORN2BE sznurowane, grunge’owe botki lub eleganckie mokasyny. Na miłośników luźnego, miejskiego stylu czekają oldskulowe buty sportowe z wysoką cholewką, które w tym sezonie powracają w wielkim stylu.

Fot. Borys Synak

Twarzą najnowszej kampanii marki BORN2BE została top modelka Maja Salamon, znana z pokazów światowych domów mody. Maja na swoim koncie ma też okładki dla takich magazynów, jak „Vogue”, „L’Offciel” czy „Harper’s Bazaar”. Jej eteryczna uroda zachwyca i idealnie wpisuje się w surrealistyczny klimat wyspy. Mai partneruje Sebastian Stemplewski, model znany m.in. z kampanii dla marki J.W. Anderson.

Kolekcja prezentowana w kampanii „Senses” jest już dostępna na stronie internetowej marki www.born2be.pl


Credits:
photographer: Borys Synak / @boryssynak
photographer's assistant: Aleksander Balcerek / @calywskowronkach
cinematographer: Aleksander Ryżow / @ryzow
stylist: Anna Akińcza / @akinczaanna
hair&mua: Łucja Siwek / @siwekmakeup
models: Maja Salamon / @maja_salamon @divisionmodel
Sebastian Stemplewski / @sebastianstemplewski_03 @uncovermodelswarsaw
creative director, production: Oskar Kacprzak / @oskar.kacprzak
 support production: Angelika Kubak / @endzi.kubak
art director, backstage: Piotr Majcher / @peter_majcher
pr: Karolina Rowińska / @karolina_rowinska

Natalia Jeziorek
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę