Znaleziono 0 artykułów
10.02.2020
Artykuł partnerski

Nowe marki w Moliera 2

10.02.2020
Kampania IXIAH (Fot. materiały prasowe)

Etyczne i ekologiczne sneakersy, plażowe stroje idealne na rajskie plaże czy boho sukienki w australijskiej interpretacji to tylko kilka rzeczy, które warto mieć na oku. Butiki Moliera2 wprowadzają nowe luksusowe marki.

Alice McCall

Kampania Alice McCall (Fot. materiały prasowe)

Znakiem rozpoznawczym australijskiej marki są ultrakobiece sylwetki z romantycznymi detalami, takimi jak koronki i ręcznie wykonane hafty. W kolekcjach można znaleźć dopasowane spodnie z wysokim stanem, seksowny kombinezon, ale też małą czarną z piórami, czy długą suknię z wzorem. Alice McCall swój charakterystyczny styl konsekwentnie rozwija od 16 lat, pojawiając się regularnie na fashion weeku w Sydney. To moda, która lubi inspiracje retro, ale ma do nich dystans. Ceni wyrafinowane wykończenie i dopracowane detale. Jest szlachetna, ale nie brakuje jej poczucia humoru i modowej lekkości. Pewnie dlatego pokochały ją gwiazdy m.in. Beyoncé, Katy Perry, Jennifer Lopez, czy Ariana Grande.

Chio

Kampania Chio (Fot. materiały prasowe)

Tu wszystko rozgrywa się wokół dwóch haseł – plaża i glamour. Włoska marka założona przez siostry Di Simone specjalizuje się w luksusowych strojach kąpielowych i letnich sukienkach, osiągając mistrzostwo w seksownym kroju i wyrafinowanym stylu. Doceniły to celebrytki – Eva Longoria, siostry Paris i Nicky Hilton i Nelly Furtado. Doskonałe wyczucie proporcji, oryginalność rozwiązań, sprawiają, że „proste” bikini czy kostium jednoczęściowy stają się zjawiskowym lookiem. Możemy cieszyć się nim w za dnia podczas opalania, albo wieczorem, na koktajlu, a nawet amerykańskim pool party.

IXIAH

Kampania IXIAH (Fot. materiały prasowe)

W 2012 roku Australijka Krystel Davis English poczuła, że nie chce podążać za trendami. Znacznie więcej przyjemności sprawia jej rozwijanie własnego romantycznego stylu w luksusowej interpretacji. Tak powstał pomysł na markę, która bazuje na bieli i jasnych kolorach, sięga po ażury i prześwity, ale w przewrotnej formie mięsistych haftów i koronek. Bufiaste rękawy, marszczenia i falbany łamie folkiem. Projektanci podchodzą do inspiracji nowocześnie, umiejętnie podkreślająx ciało. Tak powstaje australijska wariacja na temat stylu boho, która nabiera nowej surferskiej energii. IXIAH pokochały już siostry Kardashian, Alessandra Ambrosio, czy Natasha Oakley.

Retrofête

Kampania Retrofête (Fot. materiały prasowe)

Retrofête, czyli impreza w stylu disco, stała się dla nowojorskiego duetu: Ohad Seroya i Aviad Klin, punktem wyjścia do myślenia o marce. Retrofête celebruje wielkomiejskie życie nocne i specjalizuje się w seksownych sylwetkach flirtujących ze stylem retro. Według ich interpretacji, gorączka sobotniej nocy to lśniąca satyna, złoto i dżins. Długość mini, klasyczne kopertowe dekolty i błysk kryształów. Markę doceniły już Jennifer Lopez, Gwyneth Paltrow i Olivia Culpo.

Veja

Kampania Veja (Fot. materiały prasowe)

Świat mody pokochał sneakersy, które już dawno wyszły poza kategorię butów sportowych, pasując równie dobrze do dżinsów, mini i garnituru. Veja to marka, która przełamuje kolejny stereotyp, tworząc buty powstające w duchu mody zrównoważonej. Troska o środowisko, ale też warunki pracy osób zatrudnianych w produkcji to priorytety. Dlatego Veja sięga po ekologiczne materiały, np. kauczuk i bawełnę z certyfikatami, a zgodnie z zasadą transparentności, co roku publikuje raport o przestrzeganych zasadach i wartościach. Informuje też klientów o składzie produktów, warunkach i kosztach produkcji. Marka z założenia nie inwestuje w kampanie reklamowe i rozbudowany marketing, optymalizując koszty.

Basia Czyżewska
Proszę czekać..
Zamknij