Znaleziono 0 artykułów
21.04.2023
Artykuł partnerski

Nowoczesna klasyka w wiosennej kolekcji marki Patrizia Aryton

21.04.2023
Fot. Marcin Biedroń

Gdzie tkwi sekret świadomego budowania własnego stylu? Ważne są osobowość, temperament i emocje, a także indywidualność, która z każdej z nas wydobywa pewność siebie oraz wdzięk. Właśnie do życia na własnych zasadach zachęca najnowsza kolekcja na wiosnę/lato 2023 marki Patrizia Aryton.

Budując własny styl, warto pamiętać, by opierał się on sezonowym upodobaniom i zmieniającym się trendom. Ale jak stworzyć taką ponadczasową bazę? Trzeba dobrze poznać siebie i własne preferencje, ale też zaopatrzyć się w odpowiednie ubrania i akcesoria najwyższej jakości – klasyczne, lecz z nowoczesnym twistem. Właśnie takie propozycje znajdziemy w ofercie marki Patrizia Aryton.

Fot. Marcin Biedroń

Najnowsza kolekcja na wiosnę/lato 2023, sfotografowana na tle zapierających dech w piersiach krajobrazów Teneryfy, stanowi hymn na cześć kobiecego piękna, indywidualności oraz temperamentu. Warstwy historii, światło i cień, przejrzystość i różnorodność architektury, przyroda oraz to, co wyszło spod ręki człowieka, łączą się ze sobą w idealnej harmonii. Marka zaprasza swoje klientki do wspólnej podróży z pewną siebie, pełną pasji i energii bohaterką kampanii zatytułowanej „Nowoczesna klasyka to mój styl”.

Styl łączący pokolenia

– Zauważyłam w naszych salonach nowe zjawisko: wizyty stałych klientek ze swoimi córkami. Dziś to właśnie one w głównej mierze są na bieżąco z trendami – nie tylko modowymi. Mają swoje ambicje, podchodzą do życia z większym luzem. Doradzają swoim mamom, a same lubią eksperymentować, odkrywając produkty Patrizia Aryton – opowiada dyrektorka kreatywna marki, Patrycja Cierocka-Szumichora.

Fot. Marcin Biedroń

Rodzinne relacje są od wielu lat wpisane w DNA marki. Początki brandu bazują na łączącej pokolenia miłości do mody. Założona ponad 30 lat temu przez wizjonerkę Danutę Cierocką i realistę Ryszarda Cierockiego firma Aryton stała się drugim domem dla ich córek – Patrycji i Sylwii. Od najmłodszych lat obie podglądały proces tworzenia rozpoznawalnego brandu. Następnie stały się jego częścią, pomagając w budowie marki, która dziś ma szansę na międzynarodowy sukces.

Sesja zdjęciowa na Wyspach Kanaryjskich

W spocie reklamowym zawarto osobisty, bliski każdej kobiecie przekaz: „Moje pasje, ambicje, emocje – za to siebie lubię. Podobam się sobie, nie przebieram się za kogoś innego, po prostu chcę być sobą. Bo jestem idealna, gdy jestem sobą”. Na kampanijnych zdjęciach dyskretnie oglądamy miejskie życie, rejestrując klimat letniego luzu, relaksu i naturalnej swobody towarzyszący bohaterce. Kobiecie, żyjącej w zgodzie z samą sobą, która nie chce być przebrana, lecz dobrze ubrana. Bo właśnie w tym tkwi sekret własnego, niepowtarzalnego stylu i bezbłędnej elegancji.

Każda z nas jest wyjątkowa, i taki też powinien być nasz styl. To, jak się ubieramy czy poruszamy, wiele mówi o tym, kim jesteśmy. Dzięki stylizacjom możemy pokazać światu swoją osobowość, zainteresowania, pasje. Nie chodzi tylko o ubrania, ale również o to, jak je ze sobą łączymy, a przede wszystkim – jak się w nich czujemy. Budowanie osobistego stylu polega na wyrażaniu siebie poprzez to, co nosimy. Dlatego właśnie marka Patrizia Aryton pragnie, by każda kobieta znalazła swój język mody. Misją zespołu projektantów tego polskiego brandu jest tworzenie ubrań, w których klientki poczują się pewniejsze siebie, piękniejsze i bardziej atrakcyjne.

Fot. Marcin Biedroń

Wiosenne odświeżenie garderoby

Wiosna to czas, gdy często podejmujemy decyzję o odświeżeniu garderoby. Wiele kobiet zastanawia się wówczas, jak stworzyć stylizację, w której będą wyglądać dobrze i jednocześnie wpiszą się w sezonowe trendy. Marka Patrizia Aryton przekonuje, że jest to prostsze, niż nam się wydaje – wystarczy zaufać sobie, postawić na instynkt oraz podkreślić nasze atuty i indywidualne preferencje.

– Od kilku sezonów prężnie pracuję z moim zespołem, by na nowo zdefiniować tożsamość i wizualną komunikację brandu Patrizia Aryton. Sesja na wiosnę/lato 2023 wydaje się kontynuacją zmian, które wciąż dotyczą najważniejszego ogniwa podczas procesu projektowania kolekcji – kobiety. Chcielibyśmy uczcić zarówno nasze wierne fanki, które od wielu lat reprezentują markę Patrizia Aryton, jak i nowe klientki, które podróżują ze mną od niedawna i budują swój styl. Z radością dzielę się doświadczeniem, np. poprzez media społecznościowe, dzięki czemu trafiamy do nowych grup odbiorców – opowiada Patrycja Cierocka-Szumichora.

Fot. Marcin Biedroń

W budowaniu własnego stylu oraz tworzeniu kapsułowej garderoby ważne są materiały najwyższej jakości. Znajdziemy je w ofercie marki Patrizia Aryton, kierującej się od lat wartościami, takimi jak wspieranie rzemiosła, stawianie na najlepsze tkaniny i sprawdzone, ponadczasowe fasony. Przykład takiego podejścia stanowi najnowsza, wiosenno-letnia kolekcja tego polskiego brandu.

Znajdziemy w niej propozycje utrzymane w eleganckiej kolorystyce, opartej na odcieniach bieli i beżu z akcentem ciepłego brązu. Wśród jedwabi, lnu i bawełny pojawia się również doceniana w ostatnich latach, przyjemna w dotyku tkanina cupro. Doskonałe uzupełnienie letniej kolekcji stanowi linia akcesoriów dopracowanych w najdrobniejszych szczegółach (buty i torebki).

Fot. Marcin Biedroń

Kolekcja na wiosnę/lato 2023 jest dostępna w sklepie online Patrizia.aryton.pl oraz w salonach stacjonarnych marki Patrizia Aryton w całej Polsce.

Natalia Jeziorek
Proszę czekać..
Zamknij