Znaleziono 0 artykułów
08.02.2019
Artykuł sponsorowany

Perfumy z krainy jednorożców

Suki Waterhouse w kampanii perfum Amo Ferragamo Flowerful (Fot. Materiały prasowe)

Tęczowe Amo Ferragamo Flowerful to kwintesencja młodości i optymizmu. Najnowszy zapach Salvatore Ferragamo w przepięknym opalizującym flakonie podkreśla przełom w historii marki. Czas na młodość, kolor i lekkość. 

Instagram, Pinterest, YouTube i kreujący trendy na tych wszystkich kanałach influencerzy rządzą dziś światem mody i urody. Pokolenie millenialsów wybiera inne przedmioty, akcesoria i perfumy niż o 10, 15 czy 20 lat starsi koledzy i koleżanki. Bardziej kolorowe, wyraziste, żywiołowe. Widoczne. Klasyczne skórzane torebki Salvatore Ferragamo zastępuje nowa it-bag, Vara Rainbow Ferragamo, a perfumy Signorina ustępują miejsce znacznie młodszym Amo Flowerful, których twarzą jest piękna Suki Waterhouse. 

Biżuteryjny flakon 

Co jednorożce kochają najbardziej? Oczywiście #rainbow i #glow. Tęczowopastelowa kolorystyka cały czas rządzi mediami społecznościowymi. Podobnie jak blask, który rozgościł się w świecie kosmetycznym i modzie na dobre. Widać je na kontach największych gwiazd YouTube’a i Instagrama. Dlatego dom mody Ferragamo nie pozostaje na te trendy obojętny.

Amo Ferragamo Flowerful (Fot. Materiały prasowe)

Flakon Amo Flowerful zgodnie z tymi tendencjami prezentuje się w nowej odsłonie. Zdobi go opalizująca powłoka, która początkowo wydaje się perłowa. Stworzono ją dzięki innowacyjnej technologii PrismaTM[MA1] , która rozświetla szkło fluorescencyjnymi kolorami tęczy. To skutek interakcji światła i szkła. Najpiękniej prezentuje się w blasku porannych promieni słonecznych. Flakon jest luksusowy, ciężki, ale poręczny – mieści się w kobiecej dłoni. 

Genialnie zaprojektowana buteleczka perfum ma subtelne zagłębienia w górnej części, które nadają jej niepowtarzalną fakturę. Zupełnie jak na skórzanych balerinach czy torebkach marki Salvatore Ferragamo, z których ten dom mody słynie. Dzięki temu zabiegowi opalizujący flakon Amo Flowerful jeszcze bardziej przypomina biżuterię wykonaną z kamieni szlachetnych. Trochę w stylu zdjęć i gadżetów o charakterze #unicorn, ale z nutką klimatu vintage. Kształt butelki nawiązuje do klasycznych opakowań perfum, jakby z toaletki retro z dawnych lat.

Flakon Amo Ferragamo Flowerful wieńczy charakterystyczny dla marki obcas „flower heel” zaprojektowany i opatentowany przez Salvatore Ferragamo w 1939 roku. Flower heel jest tak charakterystycznym znakiem firmowym marki – zdobi kozaki, szpilki, a nawet baleriny – że każda fanka mody i dobrych butów ma przynajmniej jedną parę z nim w roli głównej. Obcas ten w przekroju wygląda jak kwiat, a flakon sprytnie do jego ponadczasowego dizajnu nawiązuje. Kwiaty są motywem przewodnim kompozycji Amo Flowerful, więc obcas kwiatek idealnie pasuje do całości. Buteleczkę Flowerful zamyka korek w kształcie lśniącej kuli, która przypomina perłę. Jest klejnotem, który zdobi flakon nowej wersji Amo. A może całe opakowanie nim jest…

Energetyczny zapach

Jeśli młodość mogłaby mieć swój zapach, to byłby nim właśnie Amo Ferragamo Flowerful. Perfumy te są eksplozją kwiatów, lekkości, świeżości i kolorów. I zupełnie nowym olfaktorycznym rozdziałem w historii Amo Ferragamo. Musujące jak prosecco, ożywcze jak spacer po wiosennym ogrodzie, optymistyczne. Dziewczęce i kobiece zarazem. Bardzo energetyczne. 

Kampania perfum Amo z Suki Waterhouse (Fot. Materiały prasowe)

Kluczem do takiego efektu jest budowa kompozycji zapachowej. W nucie głowy Amo Flowerful połączono klasyczny gorzki akord - włoski bitter z kwiatami yuzu i czarną porzeczką. Sercem zapachu są nuty owocowo-kwiatowe, jak z wiosennego ogrodu pełnego drzew i krzewów skąpanych w kwiatach. Dominują różowa piwonia, zmysłowy jaśmin i nuty kwiatów śliwy. Aromat pełni maja. Słońca. Radości i lekkości. Nuty głębi natomiast są otulające i zmysłowe. To mieszanka wanilii, jasnego drewna i piżma. 

Kiedy tworzyłam tę nową historię Amo, moim początkowym zamysłem było zobrazowanie tęczowego ogrodu wypełnionego kwitnącymi kwiatami. Aby przełożyć ten optymistyczny i radosny obraz na język zapachu, zaczęłam od akordu włoskiego campari z oryginalnej kompozycji Amo, który fasetowałam pryzmatycznymi kwiatami (jaśminem, kwiatami śliwy, piwonią) i musującymi owocami (czarną porzeczką i cytryną). Pragnęłam podkreślić pozytywną energię poprzez różnorodność zaskakujących fasetek – mówi Marie Salamagne, kreatorka zapachu.

Trzeba przyznać, że zdecydowanie Marie Salamagne to się udało! Kompozycja jest intrygująca, zabawna, słodko-gorzka i zwiewna. Trudno określić, czy jest zapachem na dzień do lekkiej sukienki, czy na wieczór do małej czarnej lub długiej srebrnej. Z pewnością są to perfumy pełne niespodzianek. Spontaniczne i wiosenne. Dalekie od ciężkich, zimowych kompozycji, które do kolejnego sezonu jesienno-zimowego warto odstawić na półkę. Po rozpyleniu ich na skórze przenosisz się do kolorowego ogrodu pełnego kwiatów, jak z krainy jednorożców. Te nuty są odzwierciedleniem opalizującego flakonu. Pryzmą, która w blasku światła promienieje kolorami. 

Żywiołowa ambasadorka

Twarzą Amo Ferragamo jest Suki Waterhouse. Przepiękna Brytyjka o klasycznych rysach twarzy w stylu dawnych piękności jak Brigitte Bardot. Pasuje do żywiołowego zapachu, tęczowego flakonu i młodzieńczego charakteru kampanii reklamowej. Powód? Kobieta Amo Flowerful kocha kwiaty, kolory, spełnia marzenia. Uwielbia podróżować i czuć się swobodna i wolna. Uwielbia modę, taniec i zabawę. Nie znosi nudy. 

Amo Ferragamo i Amo Ferragamo Flowerful (Fot. Materiały prasowe)

Dlaczego dom mody Salvatore Ferragamo zaprosił do współpracy właśnie tę modelkę? Suki Waterhouse jest dziewczyną o anielskiej urodzie, ale drapieżnym charakterze. To kolejna modelka po Kate Moss czy Carze Delevingne z energią wulkanu, która podbija serca swoim niewymuszonym (i niepoprawionym przez chirurgów plastyków) pięknem. Zaczęła przygodę w świecie mody w Londynie jako 16-latka. Tam odkryto jej talent, którego kontynuacją jest aktorstwo. Suki występuje w wielu hollywoodzkich produkcjach, m.in. u Woody’ego Allena, i jeszcze nieraz świat ją zobaczy i o niej usłyszy. Oprócz kariery aktorskiej wraz z Poppy Jamie projektuje akcesoria, m.in. torebki dla marki Pop & Suki uwielbiane przez gwiazdy. 

Ambasadorka Amo Ferragamo świetnie się bawi w reklamie perfum Amo Ferragamo. Jest uśmiechnięta, przebojowa, piękna. Ma długie blond włosy, idealną porcelanową cerę, dobrze się czuje w swoim ciele i w ubraniach, które co chwilę zmienia. Czuje się jak gwiazda. I tak wygląda! Połączenie nowoczesnej energii Suki Waterhouse z żywiołowym zapachem i włoską klasyką domu mody Ferragamo sprawia, że otwiera się rozdział dla zupełnie nowej odbiorczyni Ferragamo. Takiej, która kocha tęczowe koturny i kolorowe szminki. Zmienia sukienki tyle razy w ciągu dnia, ile ma na to ochotę, przebiera w butach, torebkach, biżuterii. Lubi zmiany i jest otwarta na przygodę. Jest kwintesencją młodości, żywiołowej energii i optymizmu. Jest bardzo #amoflowerful.

Amo Ferragamo Flowerful  jest dostępne wyłącznie w perfumeriach Sephora i na sephora.pl.

Maria Kowalczyk
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę