Znaleziono 0 artykułów
17.04.2020

Pierwsza zdalnie wyprodukowana kampania Zalando

17.04.2020
(Fot. Materiały prasowe Zalaando)

Zmuszeni pozostać w domach, coraz częściej sięgamy po rozrywkę w sieci. Jedną z aktywności są domowe treningi, które pomagają zachować równowagę. Marka Zalando zainspirowana wspólnym wysiłkiem, nakręciła zdalnie spot reklamowy.

Kampania „Together I Am Strong” promuje kreatywne sposoby na utrzymywanie formy w nowej rzeczywistości. Marka przekonuje, że pomimo pozostania w domach, możemy nadal łączyć się z ludźmi poprzez wirtualne treningi. Spot reklamowy przedstawia historie 11 osób, które zamiast trenować na siłowni czy w klubie sportowym, robią to z równie dużym zaangażowaniem w zaciszu domowym. Bohaterowie interpretują hasło kampanii na wiele różnych sposobów. Łączy ich jednak siła, by uprawiać sport z domu razem z członkami swojej społeczności. Butelki wody stają się ciężarkami, rama drzwi zamienia się w drążek, a dywan – w matę do jogi. Spot reklamowy przedstawia codzienne chwile w mieszkaniach każdego z bohaterów, łącząc różne techniki filmowania, animacji oraz ilustracji.
 
 
W pierwszej scenie nauczycielka jogi, Steph Cusack, łączy się z uczniami podczas zajęć online na platformie Zoom. Następnie przenosimy się do mieszkania Phillipa Pratta, który wykorzystuje do treningu z obciążeniem swój wózek inwalidzki. Max Lang, olimpijski sztangista, prezentuje kreatywne pomysły na ćwiczenia.
 
Za reżyserię spotu reklamowego, we współpracy z agencją Kolle Rebbe z Hamburga, odpowiada Stefanie Soho, a ilustracje stworzyła Deveroe. Kampanię można oglądać w mediach społecznościowych i na kanałach Zalando, a 1 maja pojawi się również w telewizji.
Kamila Wojtkiewicz
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Pierwsza zdalnie wyprodukowana kampania Zalando
Proszę czekać..
Zamknij