Znaleziono 0 artykułów
11.05.2023
Artykuł partnerski

Nie przejmują się tym, co ludzie powiedzą, razem z Modivo łamią stereotypy

11.05.2023
Fot. Materiały prasowe

Wika, Ania, Barbara i Maciej, choć zaliczają się do pokolenia silversów, stylem życia i wyznawanymi wartościami mogą zawstydzić osoby z młodszych pokoleń. Właśnie dlatego zostali bohaterami nowej, energetycznej kampanii Modivo.

Co ludzie powiedzą? Tymi słowami często raczyli nas rodzice, wujowie czy dziadkowie. Pokolenie dzisiejszych silversów, czyli osób po 55. roku życia, w znakomitej większości wyrosło w przekonaniu, że opinia innych jest ważniejsza niż własna. Narzucali sobie rozmaite ograniczenia, byle tylko się nie narazić, nie zostać surowo i, zwykle niesprawiedliwie, ocenionym, odrzuconym, a nawet napiętnowanym.

Fot. Materiały prasowe

Kolejne pokolenia, X, Y i Z, miały natomiast te słowa w coraz głębszym poważaniu. Dzisiaj nic nie liczy się przecież tak bardzo, jak indywidualizm. Cenimy odwagę w wyrażaniu siebie, oryginalność wyborów, bezkresną wyobraźnię, a także życie zgodne z wartościami, w które wierzymy. Chcemy sami kształtować otaczający nas świat i bez względu na to, co kto sobie o nas pomyśli, zawsze pozostawać sobą.

Jak się okazuje, wśród silversów, wbrew pozorom, są osoby, które myślą podobnie. Ci dojrzali ludzie nie chcą stopniowo odchodzić w cień. Pragną za to, i umieją, korzystać z życia na własnych zasadach, nie wahając się przekraczać granic, łamać społecznych norm, a nawet ustanawiać nowych. Innymi słowy, to osoby, które po prostu nieustannie, mimo upływającego czasu, zachłannie kochają życie.  I choć pesel w ich dowodach sugeruje, że są z pokolenia „co ludzie powiedzą”, oni codziennie udowadniają, że zdanie innych na ich temat mają gdzieś.

Fot. Materiały prasowe

Wika, Anna, Barbara, Maciej: Życie nabiera barw po pięćdziesiątce

Właśnie takie wyjątkowe osoby po 55. roku życia MODIVO uczyniło bohaterami swojej najnowszej kampanii. Wika, Ania, Barbara i Maciej inspirują, bo żyją tak, jak chcą. Nie boją się niczego, więc mogą absolutnie wszystko. A MODIVO pragnie podkreślić ich niesztampowość.

Fot. Materiały prasowe

DJ Wika, zwana miejskim „kolorowym ptakiem” i najstarszą DJ-ką w Polsce, swoimi setami porywa do tańca nie tylko seniorów. Ma imponujące kilkudziesięcioletnie doświadczenie, jest headlinerką wielkich muzycznych festiwali oraz gwiazdą nowego filmu dokumentalnego „Vika!” w reżyserii Agnieszki Zwiefki. W dokumencie, który będzie można obejrzeć podczas 20. edycji festiwalu Millennium Docs Against Gravity, występują również Ania, Barbara i Maciej.

Wika nie zamierza zrezygnować ani ze swojej pasji, ani też ze stylu życia, który kocha. Dzięki swojej niewyczerpanej energii, wielkiej charyzmie oraz niesłabnącemu apetytowi na życie zdobyła tysiące fanów.

Fot. Materiały prasowe

Niezwykle energetyczną i pozytywną osobowość DJ Wiki w kampanii MODIVO podkreślają słodkie, optymistyczne wiosenne kolory oraz młodzieńcze fasony. Wika pozuje m.in. w brzoskwiniowej kurtce bomberce od Femi Stories, efektownych cekinowych spodniach w stylu disco duńskiej marki Rotate oraz w idealnie komponujących się z pastelową całością półbutach na siedmiocentymetrowym obcasie marki Karino. W tym szalonym eklektycznym zestawie, dodatkowo podkręconym okularami w kształcie serc, prezentuje się wybornie.

Kolejna bohaterka pozytywnie nacechowanej kampanii MODIVO to Anna. Kobieta od lat gra w serialach i filmach, namiętnie czyta, a także uwielbia gimnastykę. W sesji Ania zadaje szyku w supermodnym dziś stylu retro. Ma na sobie m.in. trawiastozieloną marynarkę marki Gestuz, sweter w drobne pastelowe paski marki Levi’s i plisowaną spódnicę w kolorze wibrującej pomarańczy od Birgitte Herskind.  

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Barbara to z kolei aktorka filmowa, chętnie udzielająca się także w teatrach amatorskich. Kocha zwierzęta, a zwłaszcza psy, jest wielką pasjonatką podróży. W sesji MODIVO udowadnia, że tzw. miejski casual jest uniwersalny i ponadczasowy. Basia ma na sobie niebieską sportową bomberkę marki Tommy Jeans, cytrynowy sweter Polo Ralph Lauren, spodnie marki Kontatto w kolorze ciepłej nasyconej czerwieni oraz kwiecistą koralową apaszkę od Ralpha Laurena.

Tym trzem wyjątkowym inspirującym kobietom w kampanii MODIVO partneruje Maciej – aktor i fotomodel o pogodnym usposobieniu, autor pierwszej tężni solnej na świecie. Traktuje życie na luzie, co widać też w doborze kolorowej stylizacji. W żółtej kurtce Tommy’ego Hilfigera, pomarańczowych sneakersach i modnych beżowych spodniach typu cargo Maciek emanuje witalnością, dobrym humorem i nieposkromioną radością życia.

Fot. Materiały prasowe

Jakie plany na przyszłość mają dojrzali bohaterowie najnowszej kampanii MODIVO? To proste: żyć, kochać, bawić się, nieustannie doświadczać nowego. A to wszystko na własnych zasadach, bez uginania się pod społeczną presją. Gwiazdy sesji wierzą, że człowiek ma tyle lat, na ile się czuje, a oni pozostają młodzi duchem. I nie zamierzają wyrzekać się siebie wyłącznie ze względu na metrykę. Bo naprawdę nie interesuje ich, „co ludzie powiedzą”. A udział w kampanii modowej MODIVO jest tego najlepszym dowodem.

Natalia Hołownia
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Nie przejmują się tym, co ludzie powiedzą, razem z Modivo łamią stereotypy
Proszę czekać..
Zamknij