Znaleziono 0 artykułów
12.11.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania „Féminité” marki Madelle

Katarzyna Pietrewicz

Anna Karina, Catherine Deneuve, Brigitte Bardot i inne ikony francuskiego kina lat 60. zainspirowały Magdalenę Magnon do stworzenia zmysłowej kolekcji.

– W swoich kolekcjach stale czerpię z przeszłości. Jednak mimo nawiązań do minionych epok nie chcę ich odtwarzać, lecz nadać im nowy wymiar – mówi właścicielka Madelle. W sezonie jesień-zima 2019-2020 marka przenosi nas do francuskiego kina. Już w latach 60. aktorki były zmysłowe, wyzwolone i mogły pozwolić sobie na więcej. Projektantka odwołuje się do takich filmów jak „Kobieta jest kobietą”, „Piękność dnia” czy „Les Femmes” ze zjawiskową Brigitte Bardot, nie zapominając jednak o współczesnym wymiarze projektów.

Magdalena Magnon nie chce bowiem przebierać kobiet, ale wydobyć z nich ich wewnętrzne piękno. Krótkie sukienki w kształcie litery A, które znajdziemy w kolekcji „Féminité”, pięknie podkreślają talię. Modele wzbogacone o jedwabny kołnierzyk nawiązują do lat 60., ale zachowują przy tym ponadczasowy charakter. Szmizjerki w autorskie wzory to propozycja, która sprawdzi się w stylizacji biznesowej. Z kolei czerwona sukienka midi będzie wyglądać zjawiskowo z białymi kozakami lub kowbojkami. 

Uwagę przyciągają detale: ręcznie powlekane guziki, ażurowe wstawki czy drobne falbanki przy rękawach. Wśród propozycji nie zabrakło także okryć wierzchnich wykonanych z mieszanek wełny dziewiczej z kaszmirem i alpaką. Dwurzędowy płaszcz Audrey ma kamelowy odcień, a model Hugoopudełkowym fasonie dostępny jest w kolorach butelkowej zieleni, karmelowego brązu i granatu.  

Kolekcją „Féminité” Magdalena Magnon kontynuuje swoją wizję marki, w której francuski szyk przeplata się ze współczesnością i odpowiednią dozą zmysłowości.

1/10Premierowo na Vogue.pl: Kampania „Féminité” marki Madelle

Proszę czekać..
Zamknij