Znaleziono 0 artykułów
19.11.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania „Vintage Touche” marki Umiar

Katarzyna Pietrewicz

Nowa kolekcja marki to ukłon w stronę nowoczesności inspirowanej duchem art déco. Wszystkie projekty zostały wykonane ręcznie przez rzemieślników z warszawskiego Mokotowa.

Proste i wyraziste formy, szlachetne materiały, najwyższa jakość wykonania i rzemieślnicze doświadczenie – te wartości są bliskie polskiej marce Umiar, założonej w 2015 roku przez Magdalenę Brzozowską i Malwinę Wysińską.

W sezonie jesień-zima 2019-2020 projektantki idą o krok dalej. Nawiązując do zasad zrównoważonej mody, postanowiły sięgnąć do dawnych form odlewniczych i połączyć je z minimalistycznym dizajnem, z którego słynie marka: – Jakiś czas temu poznałyśmy pana, którego rodzina od pokoleń zajmowała się odlewaniem metali. On jednak nie przedłużył tradycji rodzinnej i chciał pozbyć się wszystkich gum. Pomyślałyśmy, że odzyskanie chociaż kilku wzorów, jakie wylądują na śmietniku, to dobry pomysł. Obejrzałyśmy setki starych form odlewniczych i wybrałyśmy z nich kilka, które postanowiłyśmy przywrócić do życia – mówią projektantki.

Kolekcja „Vintage Touche” łączy nowoczesny styl z elementami vintage. Jak przystało na markę, wszystko z umiarem i z dbałością o każdy detal: kolczyki utrzymane w duchu art déco, wyraziste pierścionki, które nosimy po kilka sztuk, naszyjniki z masywnymi medalionami oraz subtelnymi zawieszkami, m.in. w postaci księżyca. Absolwentkom Wydziału Wzornictwa ASP zależało na tym, by kolekcja była różnorodna, dlatego wśród propozycji pojawiają się również bransoletki, piny, a także przyciągające spojrzenia klipsy – nowość w ofercie marki. Wszystkie projekty wykonane są ze srebra próby 930 oraz srebra pozłacanego 24-karatowym złotem. 

1/10Premierowo na Vogue.pl: Kampania „Vintage Touche” marki Umiar

Proszę czekać..
Zamknij