Znaleziono 0 artykułów
03.04.2019

Premierowo na Vogue.pl: Najnowsza kampania Calvin Klein watches & jewelry

Katarzyna Pietrewicz

Spontaniczność to kluczowy element, na których opiera się projekt #MYCALVINS. W tym duchu marka CALVIN KLEIN watches & jewelry prezentuje swoją nową kampanię, skupiając się na beztroskich przeżyciach młodości.

Pierwsze spojrzenie, pierwszy pocałunek, pierwszy wschód słońca. Kampania NO TIME LIKE THE FIRST to celebracja doświadczeń, które mają w naszym życiu wyjątkową wartość. Zapamiętujemy je więc na zawsze. Amerykańska marka za pomocą kampanii zdjęciowej i wideo zachęca do tego, by przeżywać każdy dzień, tak jakby był tym pierwszym. W kampanii sfotografowanej na otwartych przestrzeniach przez Lachlana Baileya występują m.in. Cara Taylor, Justin Martin, Kohei Takabatake i Hyun Ji Shin.

Wśród projektów marki, których przedsmak poznaliśmy w grudniu ubiegłego roku, znajdziemy minimalistyczną estetykę. Dominują tu kolor i odważna forma. Uwagę przyciągają damskie zegarki z linii CALVIN KLIEN #mycalvins, czyli zegarek w towarzystwie dwóch bransoletek. Różnorodność kolorów, zarówno intensywnych, jak i tych utrzymanych w stonowanych, pastelowych barwach, a także blaszka, na której można wykonanć grawerunek, pozwalają na swobodne wyrażanie własnego stylu i personalizację. Z kolei wśród męskich propozycji na pierwszy plan wysuwa się linia CALVIN KLEIN fraternity, która występuje aż w siedmiu różnych odsłonach. Znajdziemy w niej propozycje utrzymane w sportowym klimacie, a także modele eleganckie, na skórzanym pasku inspirowanym stylem vintage.   

Zegarki to jednak nie wszystko. W tym roku w kolekcji biżuterii marka stawia na mocne, geometryczne formy, które z łatwością wyróżnią cię z tłumu. Elegancka linia CALVIN KLEIN unified w odcieniu stali i szampańskiego złota, dzięki ruchomym elementom, dostosowuje się do linii szyi czy nadgarstka. Z kolei linia CALVIN KLEIN statement utrzymana jest w miejskim klimacie. Przyciągający spojrzenia łańcuch pojawiający się w formie naszyjnika, bransolety, kolczyka i zegarków pojawia się również w nowej, mosiężnej wersji. 

Kampania CALVIN KLEIN watches & jewelry 2019 from VoguePolska on Vimeo.

1/7Premierowo na Vogue.pl: Najnowsza kampania Calvin Klein watches & jewelry

Proszę czekać..
Zamknij