Znaleziono 0 artykułów
02.10.2020

Warszawska kampania Modivo

Redakcja Vogue.pl

Monumentalne wnętrza Pałacu Kultury i Nauki, gwarne ulice Śródmieścia, najbardziej charakterystyczna architektura stolicy – nowa kampania Modivo pokazuje Warszawę jako światową metropolię.

Platforma Modivo oferuje aż 70 tys. produktów od niemal 250 marek, w tym włoskich, sportowych, casualowych: m.in.: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo.

Niedawno w Galerii Młociny powstał pierwszy sklep stacjonarny marki łączący zalety sprzedaży internetowej z doświadczeniem eleganckiego butiku. 

W nowej kampanii zobaczymy ubrania zgodne z najnowszymi trendami takich marek jak MSGM, LOVE MOSCHINO, Just Cavalli, czy One Teaspoon, ponadczasową klasykę w wydaniu Marelli, Sportmaxu, Twinset, czy Tory Burch, rzeczy Guess, TOMMY HILFIGER KARL LAGERFELD, czy POLO RALPH LAUREN, które zachęcają do zabawy modą, a także propozycje na wielkie wyjścia od Max Mary czy Victorii Beckham. 

Zobacz film z kampanii:


Produkcja: Papaya Films
Creative Director: Filip Bartczak
Stylizacja: Maciej Dąbroś  
Makijaż: Kasia Biały 
Zdjęcia: Paulina Wesołowska
Włosy: Adrian Własiuk/ Van Dorsen Artists 
Modele: Myriam, Magdalena Zaleyska, Nyastia Mazhata, Emilia Nawarecka, Szymon Tuz, Alex Valoto, Isaias Emelio, Klaudia Nazaruk, Jakub Kulesza, Leonardo Marques, Krystian Nowak, Aleksandra Kędrzyńska, Natalia Sieńkowska

 

1/9Wszystkie trendy sezonu w kampanii Modivo

Proszę czekać..
Zamknij