Moda i muzyka w kosmicznej strefie Tezenis na Orange Warsaw Festival 2023
Marka Tezenis została oficjalnym sponsorem tegorocznej edycji jednego z największych polskich festiwali – Orange Warsaw Festival. Klimatyczna, różowo-fioletowa strefa marki, a w niej przeróżne atrakcje, w tym kolorowe makijaże, fryzury czy zdjęcia z fotobudki, stała się jednym z najgorętszych i najchętniej odwiedzanych miejsc festiwalu.
Orange Warsaw Festival tradycyjnie otworzył letni sezon festiwalowy w Polsce. Oprócz koncertów największych polskich i zagranicznych gwiazd, na uczestników czekała również kosmiczna, różowo-fioletowa strefa Tezenis, która swym wakacyjnym klimatem przyciągała uczestników festiwalu. Do ich dyspozycji były miejsca do odpoczynku, możliwość wykonania kolorowego makijażu, fryzury czy tymczasowego tatuażu oraz atrakcje w postaci fotobudki i filmiku z „Jeszcze nigdy…”.
Strefę Tezenis odwiedziły m.in. Roksana Węgiel, ambasadorka marki, którą mogliśmy zobaczyć w srebrnej sukience z kolekcji Limited Edition marki, a także Maffashion i Angelika Mucha, które również wybrały stylizacje z najnowszej oferty Tezenis – sukienkę z siatki z kryształkami i metaliczny komplet z biustonoszem i długimi spodniami z wysokim stanem.
Nowy manifest Tezenis – „Music for the body” – był dobrze widoczny w stylizacjach uczestników i uczestniczek festiwalu w których królowały klejnoty, dżety i cekiny. Dodatki, które oferowała marka – torebki i badamy – stanowiły idealne uzupełnienie festiwalowych outfitów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.