Znaleziono 0 artykułów
12.11.2020

Świąteczna reklama Coca-Coli: Bądźmy razem

(Fot. Kadr z filmu)

Wyreżyserowana przez nominowanego do Oscara Taikę Waititiego („Jojo Rabbit, „Star Wars”) świąteczna reklama Coca-Coli  „List” opowiada o bliskości.

Dwuminutowy film przedstawia historię ojca, który otrzymuje od córki list – ma go dostarczyć do samego Świętego Mikołaja. Zapominając o jego wcześniejszym wysłaniu, wyrusza na Biegun Północny, aby Mikołaj otrzymał go na czas. To, co jest w nim zawarte, zaskoczy (i wzruszy) tatę. 


Jak wyjaśnia Coca-Cola, tegoroczne przesłanie jest proste: „W te święta podaruj to, czego nikt inny nie może dać. Osobiście, poprzez rozmowę wideo czy krótką wiadomość. Znalezienie czasu dla tych, których kochasz, sprawia, że ​​Boże Narodzenie jest naprawdę najbardziej wyjątkowym okresem w roku”. |

Jako firma, Coca-Cola świętuje bożonarodzeniowy czas poprzez reklamy z podnoszącym na duchu przesłaniem jedności i radości – mówi Kris Robbens, dyrektor marketingu Coca-Coli w Wielkiej Brytanii. – Nasza nowa reklama odzwierciedla prawdziwą magię Świąt Bożego Narodzenia – miłość, poczucie wspólnoty, potrzebę bycia razem.
Reklama „List” pojawi się w telewizji w grudniu i będzie wyświetlana tuż obok tradycyjnej „Coraz bliżej święta” ze słynną ciężarówką. 

 

Aleksandra Lewandowska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę