Znaleziono 0 artykułów
08.07.2020
Artykuł sponsorowany

Wakacje na jachcie

08.07.2020
(Fot. materiały prasowe)

Znakiem rozpoznawczym biżuterii i zegarków rodzinnej marki Paul Hewitt jest kotwica. Kojarzy się ze stylem marynarskim, który nigdy nie wychodzi z mody, ale też z poczuciem pewności, przywiązaniem, stabilnością.

T-shirt w paski, białe szorty i mokasyny, zestaw lnianej sukienki, słomkowego kapelusza i płaskich sandałów albo komplet złożony z tenisowej spódniczki, koszulki polo i espadryli. Marynarski styl – bezpretensjonalny, ponadczasowy i wygodny – nigdy nie wychodzi z mody. Wystarczy spojrzeć na archiwalne zdjęcia ikon stylu z dawnych lat.

Farah Fawcett, gwiazda „Aniołków Charliego” z lat 70., uwielbiała białe dżinsy. Liz Taylor – bikini z delikatnymi falbankami, Brigitte Bardot nie rozstawała się z t-shirtami w bretońskie paski, a Audrey Hepburn z lnianymi szortami. Ale styl marynarski sprawdza się nie tylko na Lazurowym Wybrzeżu. Równie dobrze można go nosić na żaglach na Mazurach, na plaży Morza Północnego albo w Hamptons, gdzie weekendy spędzają nowojorczycy.

(Fot. materiały prasowe)

W nieśmiertelnej estetyce klubu jachtowego, piaszczystych plaż i regat utrzymana jest też oferta marki Paul Hewitt. Powstała z miłości do morza, przestrzeni i wolności, ale też poczucia bezpieczeństwa, potrzeby zakotwiczenia, szacunku dla tego, co najważniejsze.

Rodzinną firmę założono w Niemczech 11 lat temu. W 2009 roku hucznie świętowała jubileusz dziesięciolecia. W modzie taki staż oznacza doświadczenie, ale i otwartość na zmiany, ciągły rozwój i poszukiwanie nowych rozwiązań. W ciągu 11 lat istnienia firmy stworzonej przez Philippę i Frederica Glothów, otwarto 4000 punktów sprzedaży w 63 krajach. Rozwija się także sprzedaż internetowa.

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

Charakterystyczny motyw, z którego zasłynęła marka, pozostaje niezmienny. Znakiem rozpoznawczym każdego elementu kolekcji zegarków i biżuterii jest kotwica. Ten dyskretny detal zdobiący minimalistyczne formy przypomina o morskich inspiracjach firmy.

W kolekcji można znaleźć zegarki męskie i damskie, a także pasującą biżuterię – bransoletki, kolczyki i naszyjniki, także wzbogacone o marynistyczne motywy.

Każdy produkt marki wymaga 175 etapów precyzyjnej pracy ręcznej doświadczonych rzemieślników. Firma daje na swoje rzeczy aż 24 miesiące gwarancji. Zegarki są wodoodporne, wykonane ze stali nierdzewnej i szafirowego szkła, a paski z naturalnej skóry.

Najbardziej charakterystyczne modele dla niej to Everpulse z dużą tarczą, na bransoletce w odcieniu Rose Gold, czarnej albo srebrnej. Delikatniejsza Miss Ocean z niemal gładką tarczą może występować w wersji z lekką siatką albo w wydaniu Pearl Rose, Perfect Match jest odrobinę większy, świetnie się go nosi w zestawie z bransoletką z kotwicą. Grand Atlantic to model inspirowany męskim stylem, Modern Edge ma tarczę o obłym kształcie, a Chrono – najbardziej minimalistyczną.

Z biżuterii warto zwrócić uwagę na bransoletki Phrep albo Phrep Lite na nylonowym sznureczku z motywem kotwicy. Bransoletka przypomina linę żeglarską w różnych odcieniach – od pastelowych błękitów i różu po czerń. Model Signum ma natomiast skórzaną bransoletkę. Re-Brace to najdelikatniejsza bransoletka z mniejszą kotwicą, Anchor Spirit zrobiona jest z koralików, Pier to cienka bransoletka z blaszką, Ahoy – z zawieszką w kształcie łódki, a Anchor Cuff jest cienka, delikatna i metalowa.

(Fot. materiały prasowe)

Oprócz bransoletek, które najlepiej nosić w parze z zegarkiem, Paul Hewitt oferuje także kolczyki z kotwicami i drobnymi perełkami, podobne naszyjniki łączące małe kotwice z perłami oraz delikatne kolczyki, np. wkładane w kształcie kotwicy.

Zegarki i biżuteria uzupełnią wakacyjne stylizacje w nadmorskim kurorcie, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby nosić je przez cały rok. W zestawie z ciepłym swetrem, ulubionymi dżinsami i skórzaną kurtką będą przypominać najpiękniejsze chwile lata – słońce odbijające się w wodzie, morską bryzę i długie wieczory spędzone z najbliższymi.

Produkty są dostępne na stronie Time and More.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę