Znaleziono 0 artykułów
15.02.2018

Współczesne safari w kolekcji LeBRAND wiosna-lato 2018

15.02.2018
kampania LeBRAND wiosna-lato 2018 (Fot. Anna Zarzycka)

Założona przez Paulinę Pyszkiewicz marka przez wiele sezonów utożsamiana była z tzw. „paryskim szykiem”. Wraz z nadejściem tegorocznej wiosny może się to zmienić. Projektantka proponuje bowiem tym razem o wiele więcej zabawy formą, a ze swoimi inspiracjami mocno wędruje na południe.

Gdyby zapytać Polki, za co kochają LeBRAND, większość odpowiedziałaby zapewne, że za idealnie skrojone, dwurzędowe marynarki, szlafrokowe płaszcze i klasyczne koszule. Paulina Pyszkiewicz, założycielka i projektantka marki, w sezonie wiosna-lato 2018 zdaje się nieco wychodzić poza swoją strefę komfortu i proponuje sporo nowych i bardzo ciekawych rozwiązań.

kampania LeBRAND wiosna-lato 2018 / (Fot. Anna Zarzycka)
kampania LeBRAND wiosna-lato 2018 (Fot. Anna Zarzycka)

Nowa kolekcja LeBRAND to współczesna wariacja na temat stylu safari, dość często przełamywanego jednak cięższymi elementami. Wśród propozycji na wiosnę i lato znalazły się lniane spodnie z talią o fasonie „paperbag” zestawione z krótkim topem wykonanym z marszczonej skóry, zwiewne asymetryczne spódnice, które połączono z  ramoneską i oversize’owe szmizjerki. Na szczególną uwagę zasługują, jak zawsze w przypadku LeBRAND, okrycia wierzchnie, w tym lniane kamizelki i zamszowe trencze, oraz akcesoria: skórzane opaski na głowę i szerokie, podkreślające talię paski.

kampania LeBRAND wiosna-lato 2018 (Fot. Anna Zarzycka)
kampania LeBRAND wiosna-lato 2018 / (Fot. Anna Zarzycka)

Kolekcja wiosna-lato 2018 pokazuje, że Pyszkiewicz, mimo stałej pozycji w czołówce najpopularniejszych polskich marek segmentu premium, wciąż ma w sobie dużo apetytu na nowość i zmianę. A to bardzo dobrze wróży na przyszłość.

kampania LeBRAND wiosna-lato 2018 / (Fot. Anna Zarzycka)

Zdjęcia: Anna Zarzycka

Stylizacja: Olivia Kijo

Modelka: Ewelina Mika, Neva Models

Makijaż: Karolina Kurowicka

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij