Znaleziono 0 artykułów
23.02.2021

The Attico wiosna-lato 2021: Mediolański streetwear

Aleksandra Lewandowska

Projektantki Gilda Ambrosio i Giorgia Tordini prezentują kolekcję kapsułkową The Attico „Life at Large”, skupiającą się na ulicznych elementach ubioru, stworzonych dla każdego, niezależnie od płci. 

Jedwab, pióra i cekiny zamieniły na bawełnę, dżersej i neopren, a zamiast podkreślających figurę projektów w tym sezonie stawiają także na oversize’owe bluzy z kapturem, drapowane topy i joggery. Wiosenno-letnia kapsuła Ambrosio i Tordini jest pierwszą streetwearową kolekcją mediolańskiej marki. Od tego roku – jak zapowiedział kilka miesięcy temu dyrektor generalny Stefano Marcovaldi firmy – The Attico będzie prezentowało rocznie dwie główne kolekcje oraz szereg kapsuł. – W pierwszej prezentujemy kolekcję ready-to-wear. Chciałyśmy wyjść poza naszą strefę komfortu, by stworzyć coś zupełnie innego, ale zawierającego detale, które są charakterystyczne dla marki – mówi Giorgia Tordini.

Podobne artykułyNajciekawsze marki influencerekMichalina MurawskaTworząc kolekcję „Life at Large” Gilda i Giorgia zainspirowały się stylem „cool dzieciaków z Mediolanu”, a jak podkreśliły, daje nam wszystko, co chcemy teraz nosić. Skupiły się na wygodnych elementach garderoby, które zaprojektowały w odcieniach szarości, różu, czekoladowego brązu, granatu i militarnej zieleni, a całą kapsułę uzupełniły kolekcją obuwia, kapeluszami w stylu rybaka, mini torebkami i okularami przeciwsłonecznymi opracowanymi we współpracy z Lindą Farrow.

 

Kapsuła „Life at Large” dostępna będzie od 23 lutego w sklepie internetowym The Attico, a także w 200 butikach na całym świecie. Kolejna kolekcja pojawi się już w marcu.

24/33Płynna płciowo kolekcja The Attico

Proszę czekać..
Zamknij